TM_177
2 22|11|2022 #177 Ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα Η Sparkle α νακοίνωσε πως το διοικητικό συμβούλιο της εται- ρείας ανέδειξε τον Enrico Maria Bagnasco ως νέο διευθύνοντα σύμβουλο. Ο Enrico Maria Bagnasco εντάχθηκε στην ομάδα της Sparkle τον Σεπτέμβριο του 2019 ως Chief Technology Officer, ενώ παράλ- ληλα ανέλαβε και τη θέση του CEO της Sparkle Greece. Προηγουμένως είχε διατελέσει CTO της TIM και Product & Portfolio Manager, ενώ υπό την καθοδήγησή του η TIM Technology Innovation εστίασε σε τεχνολογίες 5G, network virtualization, big data analytics και cognitive computing. Αναφορικά με τις ακαδημαϊκές του πιστοποιήσεις, ο νέος CEO της Sparkle διατηρεί πτυχίο Πληροφορικής από το Πανεπιστή- μιο του Τορίνο και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη διοίκηση επιχειρήσεων από το London School of Economics. Η Sparkle δραστηριοποιείται σε 32 χώρες παγκοσμίως και δι- αθέτει ιδιόκτητο δίκτυο backbone, με πάνω από 600.000 χλμ. οπτικών ινών από την Ευρώπη έως την Αφρική, την Αμερική και την Ασία. Αξιοποιώντας διεθνείς τεχνολογικές πλατφόρ- μες IP, δεδομένων, υποδομές cloud, Data Center, διακίνηση δεδομένων μέσω κινητής τηλεφωνίας, αλλά και πλατφόρμες φωνής, η Sparkle προσφέρει ένα πλήρες φάσμα λύσεων ICT σε παρόχους υπηρεσιών Διαδικτύου, OTT, μέσα ενημέρωσης και παρόχους περιεχομένου, καθώς και σε παρόχους υπηρε- σιών εφαρμογών, τηλεπικοινωνιακούς φορείς και πολυεθνικές επιχειρήσεις. Το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας είναι διαθέσιμο παγκοσμίως σε 32 χώρες. Νέος CEO για την Sparkle Επίσημη μορφή παίρνει η σύμβαση μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ και ΑΒΑΞ για ένα πολύ σημαντικό έργο που πρόκειται να αλ- λάξει τις σιδηροδρομικές μεταφορές στη Δυτική Θεσσαλία. Το έργο αυτό αφορά στην ηλεκτροκίνηση της γραμ- μής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα και την κατασκευή νέας παρακαμπτή- ριας γραμμής μήκους 650 μέτρων στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σοφάδων. Η σύμβαση μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και της ΑΒΑΞ για το έργο που θα συμβάλλει στην αναβάθμιση του σιδηροδρομι- κού άξονα της χώρας, θα υπογραφεί επίσημα την Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου. Η δημοπράτηση του έργου πραγματο- ποιήθηκε την 1 Νοεμβρίου, ενώ στις 5 Νοεμβρίου έγινε η αποσφράγιση των προσφορών. Στη διαγωνιστική διαδικασία είχαν επίσης υποβάλλει προσφορές τα σχήματα Κ/Ξ ΤΕΡΝΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ και Κ/Ξ ΙΝΤΡΑΚΑΤ – ΣΙ- ΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ, με την ΑΒΑΞ να επικρατεί και να ορίζεται ανάδοχος του έργου με ποσοστό έκπτωσης 11,2%. Η διάρκεια του έργου έχει οριστεί στους 36 μήνες και εφόσον δεν υπάρξουν καθυστερήσεις και ολο- κληρωθούν χωρίς προβλήματα οι απαραίτητες δοκιμές του συστήμα- τος, η νέα ηλεκτροκινούμενη γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα θα ξε- κινήσει να λειτουργεί στις αρχές του 2026. Το συνολικό κόστος του έργου φτάνει τα 52.201.427,17 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), ενώ η χρηματοδότησή του θα καλυφτεί αρχικά από το ΕΣΠΑ 2014- 2020 και στη συνέχεια με πόρους του ΕΣΠΑ 2021-2027 μέσω του Επιχειρησι- ακού Προγράμματος «Μεταφορές». Το υπερσύγχρονο αυτό έργο είναι ένα από τα 6 μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, στα οποία συμμετέχει η ΑΒΑΞ, με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού δια- λόγου που έχει δημοπρατήσει η ΕΡΓΟ- ΣΕ. Η αρχή του Έργου τοποθετείται στον σταθμό Παλαιοφάρσαλος (Χ.Θ. 303+100 μέτρηση Π-Π ή Χ.Θ. 0+000, μέ- τρηση Π-Κ) και το τέλος του στον σταθ- μό Καλαμπάκα (Χ.Θ. 80+441, μέτρηση Π-Κ στο πέρας του Σ.Σ. Καλαμπάκας), ενώ το συνολικό μήκος του άξονα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπά- κα είναι 80,4 χιλιόμετρα. Του Χάρη Ματθαίου
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz