TM_167

6 8|11|2022 #167 Η εταιρεία συστημάτων ασφαλείας Spartan Security α νακοίνωσε την επέ- κτασή της με τα νέα της γραφεία στην πε- ριοχή του αεροδρομίου. Οι νέες της εγκα- ταστάσεις είναι έτοιμες να φιλοξενήσουν τις αυξανόμενες επιχειρηματικές της ανά- γκες, και σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την εταιρεία, κατά την οποία θα επιτύχει μια ακόμα καλύτερη και ανοιχτή επικοινω- νία μεταξύ των τμημάτων της, δημιουρ- γώντας ένα πιο παραγωγικό και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον. Μπορείτε να περιηγηθείτε στα νέα γραφεία της Spartan Security, πατώντα ς εδώ . Ψηφιακή περιήγηση στο νέο κτίριο της Spartan Security Data Ally: Τα πλεονεκτήματα των Cybersecurity Vendors Η κυβερνοασφάλεια είναι ένα ζήτημα που γίνεται όλο και πιο δύσκολο για τις μι- κρομεσαίες επιχειρήσεις ως προς τη δια- χείρισή του. Ως αποτέλεσμα, οι Managed Service Providers αυξάνονται. Τα δεδομέ- να από την Canalys δείχνουν ότι οι εται- ρείες παροχής υπηρεσιών κυβερνοασφά- λειας αυξήθηκαν κατά 18% το 2021, λόγω της αυξανόμενης συνθετότητας των απει- λών στον κυβερνοχώρο και της έλλειψης εκπαιδευμένου προσωπικού στον τομέα της κυβερνοασφάλειας. Για να ανταποκριθούν στις προσδοκί- ες των πελατών, πολλές MSP πρέπει να έχουν έναν προμηθευτή κυβερνοασφά- λειας που να κατανοεί τόσο τις ανάγκες τους, όσο και εκείνες των τελικών πελα- τών τους. Τι πρέπει να παρέχουν οι προμηθευτές λογισμικών κυβερνοασφάλειας στις MSP; Υποστήριξη: Το Computer Weekly απο- κάλυψε ότι το 98% των MSP πιστεύουν ότι χρειάζονται περισσότερη υποστήριξη από τον προμηθευτή τους σε τουλάχιστον έναν συγκεκριμένο τομέα. Μεταξύ των πιο κοινών είναι ο σχεδιασμός απόκρισης συμβάντων ασφαλείας (44%), η βοήθεια με βέλτιστες υβριδικές πρακτικές (50%) και η υποστήριξη marketing (44%). Επι- πλέον, χρειάζονται υποστήριξη για να επεκτείνουν το χαρτοφυλάκιο των υπη- ρεσιών τους (38%), να συμβαδίζουν με το εξελισσόμενο τοπίο απειλών στον κυβερ- νοχώρο (38%) και να παρακολουθούν τις τάσεις της τεχνολογίας (35%). Προηγμένες λύσεις: Η ασφάλεια συνεχί- ζει να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των υπηρεσιών που πρέπει να έχουν οι MSPs, με το 92% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι πρέπει να επικεντρωθούν στην ασφάλεια περισσότερο από ποτέ και βλέπουν την ασφάλεια δικτύου (38%), την ασφάλεια τελικού σημείου (33%) και την παρακολούθηση και διαχείριση δικτύου (33%) ως τις μεγαλύτερες προκλήσεις. Αυτοματοποίηση στη συντήρηση ασφάλειας: Το 97% των MSPs πιστεύουν ότι ο οργανισμός τους αντιμετωπίζει δυ- σκολίες που βασίζονται στην ασφάλεια. Το πιο κοινό πρόβλημα (42%) είναι η αυτο- ματοποίηση και η ενοποίηση μεταξύ των εργαλείων ασφαλείας που χρησιμοποιούν, ακολουθούμενη από την ανάγκη επιδι- όρθωσης και ενημέρωσης των εργαλείων ασφαλείας τους (40%). Ευέλικτοι τρόποι πληρωμών: Συνεργα- σία με έναν πωλητή που τους προσφέρει διαφορετικές επιλογές προσαρμοσμένες στην επιχείρησή τους και τους επιτρέπει να προσαρμόζουν τις πληρωμές τους ανάλο- γα με τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνουν έσοδα από τους τελικούς πελάτες τους. Σύμφωνα με την Data Ally , o ι MSPs θα πρέπει να αναζητήσουν έναν προμηθευ- τή κυβερνοασφάλειας που τους παρέχει αποκλειστικές υπηρεσίες εντός της προ- σφοράς του. Αυτά τα προγράμματα λαμ- βάνουν υπόψη το επιχειρηματικό τους μοντέλο, κατανοούν τον τρόπο λειτουρ- γίας των ροών εσόδων τους και παρέχουν μεγαλύτερη ευελιξία στην κατανάλωση, τη χρέωση και τα κίνητρα. Εκτός από τις ανάγκες που περιγράφονται παραπάνω, οι MSPs θα πρέπει να προσδιορίσουν έναν προμηθευτή ασφαλείας που τους βοηθά να παρέχουν εξαιρετικές υπηρε- σίες με λύσεις που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των τελικών πελατών τους.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz