TM_162

6 1|11|2022 #162 Του Στάθη Ασπιώτη Το Threat Intelligence αποτελεί ένα ισχυ- ρό εργαλείο για τις ομάδες ασφαλείας για να εντοπίζουν τρωτά σημεία, στα οποία στοχεύουν οι εισβολείς, τακτικές, τεχνι- κές και διαδικασίες (TTP - techniques and procedures), που χρησιμοποιούν για να χακάρουν τους οργανισμούς. Στo BlackBerry Security Summit , που πραγματοποιήθηκε στις 26/10, η BlackBerry ανακοίνωσε την κυκλοφορία της δικής της λύσης CTI (Cyber Threat Intelligence), που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις επιχειρήσεις να εντοπίζουν και να ανταποκρίνονται σε κυβερνοεπιθέσεις. Η λύση παρέχει λεπτομερή περιγραφή των πιο πρόσφατων επιθέσεων στον κυ- βερνοχώρο, των απειλητικών παραγό- ντων και των κακόβουλων εκστρατειών, ώστε οι ομάδες IT να μπορούν να λαμ- βάνουν αποφάσεις σχετικά με τον τρόπο προστασίας του περιβάλλοντός τους, όντας όσο το δυνατόν πιο ενήμεροι. Πρόκειται για μια προσέγγιση που έχει τη δυνατότητα να παρέχει στις ομάδες ασφα- λείας λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο ανίχνευσης και αντιμετώπι- σης περιστατικών ασφαλείας και μείωσης του χρόνου που αφιερώνεται για τις αξιο- λογήσεις των διαφόρων ειδοποιήσεων. Το Threat Intelligence είναι βασικό συ- στατικό για τη διατήρηση της ασφάλειας πολλών οργανισμών. Στην πραγματικότη- τα, έρευνα δ είχνει ότι το 65% των επιχει- ρήσεων θεωρούν την ενσωμάτωση και τη συσχέτιση του Cyber Threat Intelligence σε λειτουργίες ασφαλείας ως «πολύ ση- μαντική», για την επιλογή προμηθευτή ασφάλειας πληροφοριών και διαχείρισης συμβάντων (SIEM - Security Information and Event Management). Σύμφωνα με την Gartner , η χρήση πλη- ροφοριών σχετικών με τις απειλές βοηθά τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις δυνατό- τητες ανίχνευσης και απόκρισης, βελτι- ώνοντας, παράλληλα, την ποιότητα των ειδοποιήσεων, έτσι ώστε οι αναλυτές στα SOC (Security Operation Center) να μπο- ρούν να διερευνούν περιστατικά ασφα- λείας πιο γρήγορα. H Salesforce π αρουσίασε ένα νέο προϊόν ειδικά σχεδιασμένο για την αυτοκινητοβιομηχανία, τ ο Automotive Cloud , π ου πα- ρέχει σε πραγματικό χρόνο εξατομικευμένες πληροφορίες γύρω από τα οχήματα και τους πελάτες, είτε οι τελευταίοι αναζητούν νέο αυτοκίνητο, είτε πραγματοποιούν κάποια αγορά, εξετάζουν επιλογές χρηματοδότησης ή συντηρούν το όχημά τους. Με το Automotive Cloud απλοποιούνται οι πολύπλοκες διαδι- κασίες πώλησης και οι επιχειρήσεις κερδίζουν μέσα από νέα μοντέλα πωλήσεων και σέρβις, συνδεδεμένων οχημάτων, συν- δρομών και συνεργασιών, ειδικά τώρα που η αυτοκινητοβιο- μηχανία υφίσταται έντονο μετασχηματισμό για να καλύψει τις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Το Automotive Cloud προ- σφέρει μια ενοποιημένη προβολή των δεδομένων του οχήμα- τος, του πελάτη και του εμπορίου, οδηγώντας σε δημιουργία Αξίας Χρόνου Ζωής για τον πελάτη (CLV), πιστότητα και έσοδα. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και το ευρύτερο οικοσύστημα της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορούν, έτσι, να συνεργαστούν ώστε να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες της αγοράς, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να βελτιώσουν την ικανοποίη- ση των πελατών τους. Το Automotive Cloud μέσω του Driver 360, το οποίο αξιοποιεί πλήρως το Customer 360 (πλατφόρμα CRM της εταιρείας), συ- γκεντρώνει πληροφορίες από όλες τις διαθέσιμες πηγές, συμπε- ριλαμβανομένων των σημαντικών γεγονότων και των αλληλε- πιδράσεων με τους πελάτες. Έτσι, οι κατασκευαστές όχι μόνο προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες και εμπειρίες στους πελάτες τους, αλλά ενισχύουν τα έσοδά τους μέσω της διεύρυνσης του πελατολογίου και των συνεργασιών. Το Driver 360 περιλαμβάνει: • Driver Console (Κονσόλα Οδηγού), η οποία παρέχει στις ομά- δες εξυπηρέτησης πελατών μια πλήρη εικόνα για κάθε αλληλε- πίδραση με τον πελάτη – από την αναζήτηση αυτοκινήτου, την αγορά μέχρι τα σέρβις– μέσω συνεχών «σημείων επαφής» και εξατομικευμένων ειδοποιήσεων. • Vehicle Console (Κονσόλα Οχήματος), η οποία δίνει σε όλα τα μέλη της ομάδας εύκολη πρόσβαση σε συνολικές πληροφορίες γύρω από το όχημα – όπως αριθμό χιλιομέτρων, αξία, σέρβις ή επισκευές. Μέσω της λειτουργίας Dealer Performance Management, οι αυ- τοκινητοβιομηχανίες διαχειρίζονται και αξιολογούν ευκολότερα τις επιδόσεις των αντιπροσωπειών τους. Cyber Threat Intelligence από την BlackBerry Η Salesforce χαράζει νέους δρόμους για την αυτοκινητοβιομηχανία

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz