TM_162

10 1|11|2022 #162 Το EY wavespace επεκτείνεται στο metaverse Κινεζικές εταιρείες απειλούν την Amazon Του Στάθη Ασπιώτη Του Στάθη Ασπιώτη Η Ernst & Young θα παρέχει εμπειρίες EY wavespace σ το metaverse για να βοηθήσει τους πελάτες της να προετοιμα- στούν για το Web3 και το metaverse. Το EY wavespace είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο που δίνει στους πελάτες της ΕΥ τη δυνατότητα να φέρνουν κοντά ομάδες, όπου κι αν βρίσκονται. Με τη δικτυακή αυτή επέκταση, η ΕΥ στοχεύ- ει να βοηθήσει τους πελάτες της να καινοτομήσουν από κοινού και να επιτύχουν γρήγορα την αντιμετώπιση των επιχειρηματι- κών προκλήσεων. ΗErnst &Youngστις ΗΠΑ έχει επίσης δημιουργήσει έναmetaverse Lab, όπου οι μηχανικοί κατασκευάζουν προσαρμοσμένα περι- βάλλοντα metaverse για διάφορες περιπτώσεις χρήσης. Μαζί, το EY wavespace και το EY metaverse, καθοδηγούν τους πελάτες μέσα από καθηλωτικές ψηφιακές εμπειρίες για να τους βοηθήσουν να προβλέψουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και να στραφούν προς μια αποκεντρωμένη οικονομία που προκύπτει από εφαρμογές και πλατφόρμες που βασίζονται στοWeb3. Η κί- νηση αυτή της EY σημαίνει ότι βλέπει τις δυνατότητες τουWeb3 και του metaverse να μεταμορφώσουν τις επιχειρήσεις. Με τις δυνατότητες του blockchain – το οποίο θεωρεί ότι είναι ένα από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά στο μελλοντικό Διαδί- κτυο – και τις προαναφερθείσες δυνατότητες του metaverse, οι ομάδες της EY συμβουλεύουν τους πελάτες για το πώς να εκτελούν ισχυρές στρατηγικές που περιλαμβάνουν νέα επι- χειρηματικά μοντέλα, τεχνολογική διαλειτουργικότητα, νέες πλατφόρμες συναλλαγών, βελτιωμένες εμπειρίες πελατών και κοινότητας με μετριασμό του ρίσκου – συμπεριλαμβανομένων φορολογικών, νομικών και ρυθμιστικών θεωρήσεων. Όπως αναμενόταν, οι οικονομικοί «διαξι- φισμοί» ΗΠΑ – Κίνας γίνονται ολοένα και πιο έντονοι. Αυτή τη φορά, επίκεντρο της αντιπαράθεσης των δύο μεγαλύτερων οικονομιών του πλανήτη γίνεται το ηλε- κτρονικό εμπόριο. Συγκεκριμένα, η απόλυτη κυριαρχία της αμε- ρικανικής Amazon στον χώρο αναμένεται να απειληθεί από τις επενδυτικές πρωτοβουλί- ες των κινεζικών κολοσσών Pinduoduo και ByteDance (ιδιοκτήτρια του TikTok), καθώς αμφότερες επέκτειναν τις εμπορικές συναλ- λαγές μέσω διαδικτύου σε χώρες της Δύσης, σκοπεύοντας στην πώληση κινεζικών προϊό- ντων στην παγκόσμια αγορά. Αρχικά, η Pinduoduo, που αποτελεί μία εκ των μεγαλυτέρων κινεζικών εταιρειών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ανακοίνωσε τον Σεπτέμβρη τη δημιουργία πλατφόρ- μας αγορών στις ΗΠΑ υπό την ονομασία Temu, μέσω της οποίας οι αμερικάνοι καταναλωτές έχουν πλέον τη δυνατό- τητα αγοράς κινεζικών ρούχων και ηλε- κτρονικών ειδών. Σχεδόν ταυτόχρονα, η ByteDance σύστησε και αυτή με τη σειρά της, την πλατφόρμα πωλήσεων προϊό- ντων μόδας If Yooou, η οποία εξυπηρετεί πελάτες σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία, Γερμανία και Γαλλία. Εμπορικοί αναλυτές, υποστηρίζουν πως οι δύο εταιρείες διαβλέπουν δυνατότητες εισχώρησης στις καταναλωτικές αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης, ενώ επιχει- ρούν να μιμηθούν το πετυχημένο παρά- δειγμα της κινεζικής Shein, η οποία έχει ξεκινήσει να λανσάρει κινεζικά προϊόντα μόδας στη Δύση και πλέον κοστολογείται στα 100 δισεκατομμύρια δολάρια. Φυσικά, οι προσπάθειες των κινεζικών εταιρειών να αποσπάσουν μερίδιο από τη «πίτα» του ηλεκτρονικού εμπορίου έρ- χονται σε άμεση αντιπαράθεση με την επί χρόνια επικρατούσα εταιρεία στον κλά- δο, την Amazon. Μάλιστα, εικάζεται πως η Amazon αναμένεται να δεχθεί πολυε- πίπεδες πιέσεις, καθώς η μεν Pinduoduo θα επιχειρήσει να αμφισβητήσει την Amazon με «όπλο» της τα πιο φθηνά προ- ϊόντα, ενώ η ByteDance θα «χτυπήσει» την Amazon στην κατηγορία της μόδας, μια αγορά στην οποία η δεύτερη έχει ανακοινώσει επιθετικές πρωτοβουλίες προκειμένου να την καλύψει.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz