TM_160
4 27|10|2022 #160 Απότομη επιβράδυνση πωλήσεων και συνεπακόλουθη μείωση των δια- φημιστικών budget τους ανακοινώ- νει η πλειονότητα των τεχνολογικών κολοσσών. Συγκεκριμένα, τα οικονομικά στοι- χεία της Alphabet, που κατέχει Google και YouTube, δείχνουν ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά μόλις 6% κατά το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμ- βρης, αύξηση που μεταφράζεται ως η πλέον ασθενής τριμη- νιαία ανάπτυξη της εταιρείας εδώ και περίπου μια δεκαετία (εξαιρουμένης της περιόδου που ξέσπασε η πανδημία). Ως αποτέλεσμα, η Alphabet ανακοίνωσε περικοπές στους διαφη- μιστικούς προϋπολογισμούς των θυγατρικών της. Όπως χαρα- κτηριστικά δήλωσε αναλύτρια του Insider Intelligence, «όταν η Google σκοντάφτει, είναι κακός οιωνός για την ψηφιακή δι- αφήμιση γενικά». Στο ίδιο μήκος κύματος, η Microsoft ανακοίνωσε επίσης σχετική μείωση στη ζήτηση των προϊόντων της, με τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά μόλις 11%, σημειώνοντας τη χαμηλό- τερη αύξηση των εσόδων της κατά την τελευταία πενταετία. Μάλιστα, η εταιρεία αναμένει νέα μείωση της ζή- τησης την ερχόμενη χρονιά. Αμφότερες οι εταιρείες είδαν απότο- μη υποχώρηση στις χρηματιστηριακές συναλλαγές τους, τους τελευταίους μήνες με την Alphabet, μάλιστα, να ανακοινώνει επιβράδυνση προσλήψεων. Υπενθυμίζεται, ότι η Microsoft έχει ήδη περικόψει θέσεις εργασίας. Πέραν των δύο εταιρειών, προβλήματα παρουσιάζουν και άλ- λοι μεγάλοι όμιλοι με τις πωλήσεις της Xbox να έχουν επίσης υποχωρήσει και τις Netflix, Twitter και Snap να επιβραδύνουν τον ρυθμό προσλήψεων τους. Είναι ήδη γνωστό στην αγορά από το 2020, ότι είχε ξεκινήσει η διαδικασία συγχώνευσης 50/50 για δύο από τις πιο σημαντικές ευρωπαϊκές εταιρείες στην αγορά που καλύπτει τον τομέα λήψης, επεξεργασίας και διανομής δορυφορι- κών & επίγειων τηλεοπτικών προγραμ- μάτων. Η διαδικασία αυτή εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγω- νισμού τον Μάρτιο του 2021 και από την 1/1/2022 έχουμε την πλήρως ενο- ποιημένη εταιρεία, τη νέα TRIAX . Στη διάρκεια του 2022 προχώρησαν όλες οι διαδικασίες ενοποίησης των τμημάτων έρευνας και εξέλιξης, των τμημάτων παραγωγής και φυσικά των εμπορικών τμημάτων της νέας ενιαίας εταιρείας. Η αναλυτική περιγραφή της παραπάνω διαδικασίας, των αιτίων που οδήγησαν τις δύο εταιρείες στην απόφαση της συγχώνευσης, των στό- χων ανάπτυξης που έχουν τεθεί από τα στελέχη της και τέλος το εμπορικό δίκτυο διάθεσης των προϊόντων της ενοποιημένης εταιρείας, είναι στη δι- άθεση σας στο άρθρο Ενημέρωση για την συγχώνευση των εταιρειών IKUSI Multimedia και TRIAX που εί- ναι ανεβασμένο σ την ιστοσελίδα της IDComs . Συγχώνευση των IKUSI Multimedia και TRIAX Οικονομικές «πληγές» σε Google και Microsoft Του Χρίστου Κρανάκη
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz