TM_157

10 24|10|2022 #157 Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλω- τών Ελλάδας τ ης ΓΣΕΕ απέστειλε αίτη- μα στον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρ- νησης, Κυριάκο Πιερρακάκη, για την οικονομική ενίσχυση των ατόμων Τρί- της Ηλικίας προκείμενου να μπορέσουν να αγοράσουν τεχνολογικό εξοπλισμό (tablet, laptop, desktop). Μέσω της επιστολής της, η ΕΕΚΕ τονίζει την οικονομική αδυναμία των ατόμων Τρίτης Ηλικίας και δη των συνταξιούχων να αποκτήσουν τον τεχνολογικό εξοπλι- σμό, που απαιτείται για την πρόσβασή τους στο Διαδίκτυο, ειδικότερα, εάν ληφθεί υπόψη ότι λόγω των περικοπών της τελευταίας δεκαετίας, το ύψος της μέσης μηνιαίας σύνταξης έχει μειωθεί δραματικά. Η ΕΚΕ Ε στηρίζει τ ους πολίτες άνω των 60 ετών, καταρτίζοντάς τους στην ασφαλή χρήση και πρακτική εξοικείωσή τους στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, βελτιώνοντας άμεσα την ποιότητα διαβίωσής τους και συμβάλλοντας στην προστασία του εισο- δήματος και της περιουσίας τους. Με γνώμονα την αναβάθμιση των ψηφι- ακών δεξιοτήτων των μεγαλύτερων σε ηλικία πολιτών, η ενίσχυση αυτή θα έχει θετικό αντίκτυπο στις καταναλωτικές συνήθειες και την αγορά εν γένει. Η ΕΚΕΕ ζητά οικονομική ενίσχυση για τα άτομα Τρίτης Ηλικίας Με Κοινή Υπουργική Απόφαση από τους Υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή και Επικρατείας και Ψηφι- ακής Διακυβέρνησης, Κυριάκο Πιερρακάκη, οι πολίτες έχουν πλέον στη διάθεσή τους μια νέα υπηρεσία μ έσω του gov.gr, μέσω της οποίας μπορούν να υποβάλλουν ψηφιακά αίτημα για μείωση ή διαγραφή του προστίμου που τους επιβλήθηκε κατά τη χρήση Μετρό, Ηλεκτρικού, Τραμ. Αφού ο/η ενδιαφερόμενος/η συνδεθεί με τους κωδικούς Taxisnet, συμπληρώνει τον αριθμό του προστίμου και την ημε- ρομηνία παράβασης, όπως αναγράφονται στο έντυπο βεβαίω- σης της παράβασης. Στη συνέχεια, επιλέγει μέσα από μία προ- καθορισμένη λίστα –ή περιγράφει αναλυτικά στο αντίστοιχο πεδίο – τους λόγους για τους οποίους υποβάλει το συγκεκριμέ- νο αίτημα μείωσης ή διαγραφής του προστίμου. Επιπλέον, μπο- ρεί να επισυνάψει και έγγραφα, τα οποία υποστηρίζουν τους ισχυρισμούς του/της. Μετά την υποβολή της αίτησης, ο πολίτης ενημερώνεται με SMS και e-mail για την έκβαση της αίτησής του. Η σχετική απόφαση αποστέλλεται και στην ψηφιακή θυρί- δα my.gov.gr . Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε από την ΣΤΑ- ΣΥ ΑΕ, το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET) και τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυ- βέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του Υπουργείου Ψη- φιακής Διακυβέρνησης. Ψηφιακή διαχείριση προστίμου για παραβιάσεις στα ΜΜΜ Της Βασιλικής Χονδροδήμου

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz