TM_150

8 13|10|2022 #150 Του Στάθη Ασπιώτη Σύμφωνα με μια νέ α μελέτη α πό τη Wanclouds , το 81% των IT leaders λένε ότι οι C-suite τους έχουν δώσει κατευ- θυντήριες εντολές για μείωση ή σταθε- ροποίηση των δα- πανών cloud, καθώς το κόστος εκτοξεύ- εται και οι αντίξοες συνθήκες στην αγο- ρά επιδεινώνονται. Τα ευρήματα της μελέτης υποδηλώ- νουν ότι οι αυξανό- μενες δαπάνες των επιχειρήσεων για το cloud μπορεί να με- τριαστούν, καθώς οι συζητήσεις για μια επικείμενη ύφεση ευδοκιμούν. Καθώς οι οργανισμοί προχωρούν τον ψηφιακό μετασχηματι- σμό τους, η χρήση του multicloud γίνεται όλο και πιο περί- πλοκη και το κόστος είναι δύσκολα διαχειρίσιμο σε υβριδικά περιβάλλοντα. Επιπλέον, τα σχέδια των ομάδων πληροφορικής τα δύο τελευ- ταία τρίμηνα συναντούν εμπόδια λόγω της αναταραχής στην αγορά. Ο αυξανόμενος πληθωρισμός και τα επιτόκια, μαζί με τον φόβο για πιθανή ύφεση, ασκούν αυξανόμενη οικονομική πίεση στους οργανισμούς, η οποία με τη σειρά της εμποδίζει τη λειτουργία τους. Ως αποτέλεσμα, πολλές εταιρείες επανεξετάζουν τις ψηφιακές τους φι- λοδοξίες, καθώς οι δαπάνες μπαίνουν στο μικροσκόπιο. Η έκθεση της Wanclouds, 2Η 2022 Cloud Cost and Optimization Outlook , εξετάζει αυτήν την τρέχου- σα πρόκληση για τις ομάδες πληρο- φορικής και την οικονομική πίεση που δέχονται από τους C-suite και τα finops. Η έκθεση αποκαλύπτει ότι οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων πληροφορικής αναλαμβάνουν δράση για να περιορίσουν το κόστος, με το 39% να σημειώνει ότι έχει αποφασίσει να φύγει εντελώς ή να μειώσει σημαντικά την κατανάλωσή του και τον φόρτο εργασίας υψηλής από- δοσης σε αυτό. Ένα επιπλέον 29% σημειώνει ότι έχει αλλάξει public cloud provider το πρώτο εξάμηνο του 2022 λόγω υψη- λών τιμών. Η Wanclouds βάσισε την έρευνα σε περισσότερους από 500 υπεύθυνους λήψης αποφάσεων πληροφορικής στις ΗΠΑ το Q3 2022. Εντολές «από πάνω» για μείωση ή παύση δαπανών στο cloud ΗWestnet παρουσιάζει νέα εταιρική ιστοσελίδα Η Westnet ενδυναμώνει την παρουσία της στο online περιβάλλον παρουσιά- ζοντας τη νέα εταιρική της ιστοσελίδα www.westnetgroup.com . Με μοντέρνο σχεδιασμό, πλούσιο περιε- χόμενο σε 3 γλώσσες – Ελληνικά, Αγγλι- κά & Πολωνικά – και βελτιστοποιημένες λειτουργίες, η νέα ιστοσελίδα έρχεται να αναδείξει την εταιρική ταυτότητα της Westnet, αντανακλώντας τη δυναμική και το όραμά της: Μια κορυφαία εταιρεία στον χώρο της διανομής, με επιχειρημα- τική δραστηριότητα σε 3 χώρες, σημα- ντική ανάπτυξη μέσα από ένα ενισχυμέ- νο χαρτοφυλάκιο με περισσότερα από 40 brands κι ένα εξαγωγικό δίκτυο που απλώνεται σε 62 χώρες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Ενσωματώνοντας σύγχρονες τεχνολο- γίες, η ιστοσελίδα westnetgroup.com ξεχωρίζει για τη νέα, καθαρή σχεδιαστι- κή προσέγγιση και τη φιλική προς τον χρήστη συνολική εμπειρία, ανεξαρτήτως συσκευής, προσφέροντας τη δυνατότητα μιας εύκολης και ουσιαστικής περιήγη- σης. Ο επισκέπτης μπορεί να ενημερωθεί για τη δράση, τις συνεργασίες και τις υπη- ρεσίες της Westnet, τα εταιρικά νέα και τις διακρίσεις της, αλλά και να γνωρίσει καλύτερα την ανθρωποκεντρική φιλοσο- φία της εταιρείας μέσα από την ενότητα «Οι Άνθρωποί μας». Παράλληλα, η νέα ιστοσελίδα αποτελεί ένα σημείο αναφο- ράς και επικοινωνίας για τους εταιρικούς συνεργάτες, οι οποίοι πλέον μπορούν να επισκεφθούν την B2B e-commerce πλατ- φόρμα mywestnet.com, με δυνατότητα πρόσβασης σε περισσότερα από 3.500 online προϊόντα, έτοιμα για αγορά.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz