TM_148

8 11|10|2022 #148 Του Στάθη Ασπιώτη Η Ευρωπαϊκή Επιτροπ ή επέλεξε τ η Nokia για να ηγηθεί της δεύ- τερης φάσης ενός εμβληματικού έργου 6G για τη δημιουργία μιας προτυποποιημένης πλατφόρμας και μιας συνολικής εικό- νας του συστήματος. Η Nokia δήλωσε ότι το Hexa-X-II πρόκειται να ξεκινήσει τον Ια- νουάριο του 2023 και να διαρκέσει για δυόμισι χρόνια. Η δεύτερη φάση του ερευνητικού έργου, που χρηματοδοτείται από την Ε.Ε., αντιπροσωπεύει «την πλήρη αλυσίδα αξίας για μελλοντικές λύσεις συνδεσιμότητας». Η κοινοπραξία αφορά 44 εταιρείες και οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων προμηθευ- τών δικτυακού εξοπλισμού, χειριστών, κάθετων και παρόχων τεχνολογίας, οι οποίοι θα συνεργαστούν με εξέχοντα ευρωπαϊ- κά ερευνητικά ινστιτούτα επικοινωνιών. Η Nokia εξήγησε ότι στόχος και των δύο γύρων της έρευνας της Hexa είναι «να καθιερωθεί η Ευρώπη ως ηγέτης στο 6G». Ο vendor ηγήθηκε επίσης της πρώτης φάσης του προγράμμα- τος, το οποίο αποκαλύφθηκε το 2020 με έμφαση στις περιπτώ- σεις χρήσης, την ανάπτυξη υποκείμενων τεχνολογιών και τον καθορισμό της πιθανής αρχιτεκτονικής για την τεχνολογία 6G. Η Ericsson διορίστηκε technical manager για το Hexa-X-II. Η Orange, η Telecom Italia, το Technische Universitat Dresden, το Πανεπιστήμιο του Oulu και οι εταιρείες πληροφορικής Interuniversity Microelectronics Center και Atos θα συντονί- σουν διάφορα project, όπως η εξέλιξη και η καινοτομία του ραδιοφώνου, μελλοντικές συσκευές και ευέλικτες υποδομές, έξυπνη διαχείριση δικτύου και αξίες, απαιτήσει, κ.ά. Η κοινοπραξία Hexa-X-II σχεδιάζει να επικεντρωθεί στη βιωσι- μότητα, την αποφυγή αποκλεισμών και την αξιοπιστία. Η Nokia θα ηγηθεί της δεύτερης φάσης του έργου EU 6G Σεμινάριο στρατηγικής και ψηφιακού marketing Η Samsung Electronics Hellas α να- κοινώνει το επιμορφωτικό πρόγραμμα Solve For Tomorrow - Στρατηγική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ . Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρέχεται δωρεάν και πραγ- ματοποιείται σε συνεργασία με το Πανε- πιστήμιο Πειραιώς και τον Δήμο Αμα- ρουσίου και ξεκινά στις 18 Οκτωβρίου . Απευθύνεται σε φοιτητές, επαγγελματί- ες, ανέργους και όλους όσοι επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στη σύγχρονη Διοίκηση Επιχειρήσεων & Ανθρώπινων Πόρων και στο Ψηφιακό Marketing. Μέσα από το πρόγραμμα συνολικής διάρκειας 2 μηνών/56 διδακτικών ωρών, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιό- τητες και να αποκτήσουν βασικές γνώ- σεις πάνω σε θεματικές απαραίτητες στη σύγχρονη αγορά εργασίας. Οι διδακτι- κές ενότητες είναι οι ακόλουθες: • Digital Marketing (14 ώρες). • Strategic Management (14 ώρες). • Strategic Communications (14 ώρες). • Social Media Marketing (14 ώρες). Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υπο- βάλλουν την αίτησή τους μέσω e-mail στη Γραμματεία του ΚΕΔΙΒΜ έως τις 12 Οκτωβρίου 2022.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz