TM_147
8 10|10|2022 #147 O Όμιλος EPSILON NET έδωσε δυναμικό παρών στην έκθεση BEYOND 2022 που πραγματοποιήθηκε από τις 29 Σεπτεμβρί- ου έως την 1η Οκτωβρίου 2022, στις εγκαταστάσεις της Διε- θνούς Έκθεσης, στη Θεσσαλονίκη. Στο πλαίσιο της συμμετοχής του Ομίλου, αναδείχτηκε το πλού- σιο portfolio σύγχρονων ψηφιακών λύσεων που καλύπτουν ολοκληρωμένα τις εξειδικευμένες ανάγκες κάθε κλάδου, βοη- θώντας επιχειρήσεις και οργανισμούς να επιτύχουν τους επιχει- ρηματικούς τους στόχους, εξασφαλίζοντας την επιχειρηματική τους ανάπτυξη. Παράλληλα, στελέχη του Ομίλου συμμετείχαν σε ειδικές πα- ρουσιάσεις, ομιλίες και πάνελ συζητήσεων για τις τεχνολογικές εξελίξεις, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και το επιχειρείν στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα: • O κος Ιωάννης Μίχος , Ιδρυτής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμ- βουλος του Ομίλου , συμμετείχε σε panel συζητήσης, με θέμα Η έκθεση BEYOND και η συμβολή της στην ανάπτυξη του τομέα της Πληροφορικής στην Ελλάδα , που διοργανώθηκε από την Helexpo με την συμμετοχή του ΣΕΠΕ, ΣΕΠΒΕ & ΣΕΚΕΕ και κορυφαίων εταιρειών πληροφορικής που έχουν έδρα την Θεσ- σαλονίκη, στην οποία παρουσίασε τις απόψεις του Ομίλου για το παρόν και το μέλλον του Ομίλου στην αγορά πληροφορικής. • H κ α Νάσια Σκούντζου , Group HR Director, πραγματοποί- ησε ομιλία με θέμα EPSILON NET Group: Where learning, becomes passion! εστιάζοντας στο άριστο εργασιακό περι- βάλλον του Ομίλου και τις ευκαιρίες που προσφέρονται σε υφι- στάμενους και υποψήφιους εργαζόμενους. • Ο κος Φώτης Ρωμούδης , Group Business Development Director, μίλησε για τις Έξυπνες Λύσεις σε Μικρομεσαίες επι- χειρήσεις και τις δυνατότητες χρηματοδότησης . • O κος Κυριάκος Δαμιανίδης , Sales Manager Northern Greece Epsilon Singularlogic Integrator, συμμετείχε σε panel συζητήσης, με θέμα The big transformation of SMEs: how technology supports small businesses to survive , καταθέτοντας τη φιλο- σοφία που χαρακτηρίζει τον Όμιλο Epsilon Net ως καταλύτη του ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών επιχειρήσεων. Τι παρουσίασε η Epsilon Net στη Beyond Η Zoom βελτιστοποιεί το υβριδικό περιβάλλον εργασίας ΗZoom, ανακοινώνει τηδιαθεσιμότητα της νέας εφαρμογής Workspace Reservation , που αποτελεί την τελευταία προσθήκη στην πλατφόρμα της Zoom, η οποία δίνει στις ομάδες εργασίας τη δυνατότητα να κάνουν προκράτηση χώρων εργασίας και να τους χρησιμοποιούν, όπως το κανονικό τους γραφείο (office workspaces). Πλέον, η κάθε ομάδα, ο κάθε υπεύθυνος, αλλά και οι εργαζόμενοι μεμονωμένα, είναι σε θέση να βλέπουν χρήσιμες πληροφορίες, όπως το ποιος άλλος σχεδιάζει να έρθει στον χώρο, καταγράφοντας κάθε λεπτομέρεια, ακόμη και το πού ακριβώς θα καθίσουν τα μέλη της ομάδας! Αυτή η καινοτόμος εφαρμογή, μπορεί να βοηθήσει τα τμήματα HR των οργανι- σμών να καλύψουν αυτές τις διαφορετι- κές ανάγκες, ενώ έχει τη δυνατότητα να συλλέγει δεδομένα από τους χρήστες, έτσι ώστε να τους επιτρέπει να αναλύουν και να βελτιστοποιούν τους χώρους ερ- γασίας τους. Οι εργαζόμενοι πλέον μπορούν να κά- νουν κράτηση σε ελεύθερα γραφεία και meeting rooms μέσα στο Zoom web portal , ή – αν διατίθενται από την εταιρεία – μέσα από ένα Virtual Receptionist Kiosk ή από το Zoom Rooms for Touch devices . Παράλληλα προσφέρει στους χρήστες εύκολη χρήση QR code για check-in.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz