TM_142

6 3|10|2022 #142 Το Starlink της SpaceX εμφανίζεται αργό για ορισμένους χρήστες, κάτι που έρχε- ται σε αντίθεση με τις αρχικές δηλώσεις κατά το λανσάρισμά του, όπου διαφημί- στηκε για τις αστραπιαίες ταχύτητες του – 100Mbps-200Mbps. Ωστόσο, φαίνεται ότι όσο περισσότεροι άνθρωποι χρησι- μοποιούν τη δορυφορική υπηρεσία δια- δικτύου, τόσο πιο αργή γίνεται. Ρεπορτάζ από τ ο PC Mag λ έει ότι οι χρή- στες του Starlink στις ΗΠΑ και τον Καναδά αντιμετωπίζουν χαμηλότερες ταχύτητες λήψης τους τελευταίους μήνες και αυτό μπορεί να οφείλεται στη συμφόρηση, αν λάβουμε υπόψη τον αριθμό των συνδρο- μητών στην υπηρεσία. Εξάλλου, η Ookla λ έει ότι «οι ταχύτητες του Starlink μειώθηκαν σε κάθε χώρα που ερευ- νήσαμε τον περασμένο χρόνο καθώς περισ- σότεροι χρήστες εγγράφονται στην υπη- ρεσία». Μόνο στις ΗΠΑ, η μέση ταχύτητα λήψης μειώθηκε από 90 Mbps σε 62,5 Mbps. Η SpaceX συνεχίζει να θέτει τους δο- ρυφόρους της σε τροχιά, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε συμφόρηση, ενδεχόμενο που έχει επίσης ανησυχήσει τους αστρονόμους. Στην πραγματικότη- τα, αστρονόμοι και επιστήμονες πιέζουν για ένα πλουσιότερο και καλύτερο ρυθμι- στικό πλαίσιο, αλλά πραγματοποιούν και έρευνα σχετικά με τις πιθανές περιβαλ- λοντικές επιπτώσεις των δορυφορικών μεγα-αστερισμών. Η NASA προειδοποίη- σε ότι οι δορυφόροι Starlink θα μπορού- σαν να θέσουν σε κίνδυνο την ικανότητά της να ανιχνεύει έναν αστεροειδή που θα μπορούσε να προκαλέσει ζημιά στη Γη. Σαν αποτέλεσμα, η SpaceX ανακοίνωσε ότι θα εφαρμόσει νέα μέτρα που θα κάνουν τους δορυφόρους της αόρατους με γυμνό μάτι. Η SpaceX έχει πάνω από 2.000 δορυ- φόρους Starlink σε τροχιά και περισσό- τερους από 500.000 ενεργούς συνδρο- μητές. Όπως αναφέρθηκε, η εταιρεία συνεχίζει να στέλνει δορυφόρους σε τρο- χιά με περιοδικές εκτοξεύσεις που θέτουν έως και 53 δορυφόρους σε τροχιά κάθε φορά μέσω του πυραύλου Falcon 9. Οι ταχύτητες του Starlink μειώνονται Κατά τη διάρκεια του Dreamforce ’22, η Salesforce π αρουσίασε σημαντικές καινοτομίες στο Marketing Cloud, οι οποίες παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες σε πραγματικό χρόνο, αυ- τοματοποίηση σε κάθε κανάλι, κα- θώς και έξυπνα αναλυτικά στοιχεία σε μία πλατφόρμα. Οι καινοτομίες αυτές υποστηρίζονται από το Genie, μια hyperscale πλατφόρμα δεδομέ- νων σε πραγματικό χρόνο, η οποία τροφοδοτεί ολόκληρο το Customer 360. Το Genie παρέχει σε πραγματικό χρόνο απρόσκοπτες, εξαιρετικά εξα- τομικευμένες εμπειρίες σε πωλήσεις, υπηρεσίες, marketing και εμπόριο, οι οποίες προσαρμόζονται συνεχώς στις μεταβαλλόμενες πληρο- φορίες, αλλά και στις ανάγκες των πελατών. Το Salesforce Genie συλλέγει και ενοποιεί τα δεδομένα πελατών μιας εταιρείας από όλα τα κανάλια, δημιουργώντας σε πραγμα- τικό χρόνο ένα γράφημα / ενιαίο προφίλ πελάτη, έτσι ώστε κάθε εμπειρία στο Customer 360 να είναι πιο αυτοματοποιημένη και εξυπνότερη. Αυτό σημαίνει ότι το προσωπικό που συναναστρέ- φεται με τους πελάτες έχει πρόσβαση σε κάθε σχετική πληρο- φορία που τους αφορά τη στιγμή που τη χρειάζεται. Το Genie «τρέχει» στο Hyperforce, τη δημόσια υποδομή cloud της Salesforce, η οποία παρέχει σημεία αποθήκευσης δεδομέ- νων, ασφάλεια, απόρρητο και συμμορφώνεται πλήρως με τους ρυθμιστικούς ελέγχους. Καθώς έχει δημιουργηθεί χρησιμοποιώντας το μοντέλο μεταδεδομένων της εται- ρείας, κάθε στοιχείο στο γράφημα - προφίλ πελατών είναι ορατό και αξι- οποιήσιμο σε ολόκληρο το Customer 360, σε κάθε βιομηχανική λύση, το AppExchange ή εξατομικευμένες εφαρμογές. Κατά τη διάρκεια του Dreamforce 2022, η Salesforce ανακοίνωσε, επίσης, την κυκλοφορία του Slack Canvas. Το Slack χρησιμοποιείται πα- γκοσμίως από πολλές επιχειρήσεις για την ψηφιακή λειτουργία των γραφεί- ου τους. Μέσω του Genie, η ψηφιακή έδρα του Slack αναβαθμίζεται και προσφέρει πολλές καινοτο- μίες, επιτρέποντας στις ομάδες να εργάζονται πιο παραγωγικά και αποτελεσματικά, αντλώντας αξιοποιήσιμα δεδομένα από το Customer 360. Οι νέες λειτουργίες θα επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζο- νται σημαντικά αρχεία και επαφές, να δημιουργούν λίστες κα- ναλιών στις οποίες θα μπορούν να ανατρέξουν οι ομάδες για να υποστηρίξουν τους λογαριασμούς τους, να εφαρμόζουν κοινά πλάνα ροής εργασιών, να αναφέρουν ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένας πελάτης, να εγκρίνουν αιτήσεις, δαπάνες, κ.ο.κ. Η νέα πλατφόρμα του Slack είναι ήδη διαθέσιμη στους προγραμματιστές. Real time Πλατφόρμα Δεδομένων Πελατών από την Salesforce Του Στάθη Ασπιώτη

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz