TM_142

2 3|10|2022 #142 Τ ο Techmail ε πισκέφθηκε τ η Beyond σ τη Θεσσαλονίκη, όπου συνάντησε τ η Revival Consulting Services , η οποία συμμετεί- χε στην έκθεση ως μέλος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Καινοτόμων Εφαρμογών Ελ- λάδας (ΣΕΚΕΕ). Στο περίπτερο, λοιπόν, του ΣΕΚΕΕ στο Κτίριο 13 του Διεθνούς Εκθεσι- ακού & Συνεδριακού Κέντρου Θεσσαλονί- κης, μαζί με τη Revival ήταν και η Cactus , ο συνεργάτης της Revival στο Technology Hub στη Θεσσαλονίκη. Το Techmail συνομίλησε με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Revival, κο Γιώργο Αντύπα , αλλά και με τον Δι- ευθύνοντα Σύμβουλο της Cactus, κο Ανέστη Σταμάτη , για τη συμμετοχή τους στη φετινή Beyond και για το μέλλον των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, ο κος Αντύπας δήλωσε: «Και φέτος η Beyond αποδεικνύει πως στον Ελλαδικό χώρο υπάρχουν άνθρω- ποι/ομάδες/νέες εταιρείες, που προσεγ- γίζουν κάθε έκφανση της οικονομίας με τα πιο σύγχρονα trends & εργαλεία της παγκόσμιας επιχειρηματικής σκηνής και πραγματικά καινοτομούν. Ήταν μεγάλη χαρά για εμένα προσωπικά, να βλέπω τις ομάδες της Revival Consulting Services και της Cactus να παρουσιάζουν τη δυ- ναμική σχέση συμβουλευτικής και τεχνο- λογίας, σε έναν συνδυασμό που μπορεί να αποφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα σε κάθε λειτουργία, κάθε επιχείρησης, σε κάθε κλάδο. Ιδιαίτερα ευχαριστήρια από πλευράς μου, στους κκ. Γιώργο Μαρκα- τάτο και Μάνο Μακρομάλλη για την υπο- στήριξη του ΣΕΚΕΕ στην επιτυχημένη πα- ρουσία μας εδώ». Στη συνέχεια της συζήτησής μας, όταν ο κος Αντύπας ρωτήθηκε για τη στρα- τηγική που πρέπει να ακολουθήσει μια επιχείρηση κατά την όλο και πιο digital εποχή, αλλά και πόσο εφικτό εί- ναι να διατηρηθεί η προσωπική επαφή – το πλεονέκτημα μιας ΜμΕ – τη στιγ- μή που η ψηφιακή παρουσία έρχεται να την αντικαταστήσει, απάντησε: «Είναι προφανές ότι η σημασία της ψηφι- ακής παρουσίας για κάθε εταιρεία, εξαρ- τάται από το industry στο οποίο ανήκει. Είναι, ωστόσο, βέβαιο πως κάθε επιχεί- ρηση είναι υποχρεωμένη να προσαρμό- ζει οποιαδήποτε έκφανση των αναγκών των τμημάτων sales και marketing στο ψηφιακό περιβάλλον, αξιοποιώντας τα διαθέσιμα εργαλεία για να υλοποιήσει τα business goals της. Όσον αφορά στην προσωπική επαφή και επικοινωνία, σίγουρα δεν αντικαθίστα- ται στις περισσότερες των περιπτώσεων, παρόλα αυτά η προσβασιμότητα στο Internet και η γενικότερη εξοικείωση που ήρθε στις εξ αποστάσεως επικοινωνίες την περίοδο του Covid, έχει εκμηδενίσει τις αποστάσεις και δίνει τη δυνατότητα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αναδείξουν τη δουλειά τους σε περιοχές που δεν θα είχαν πρόσβαση διαφορετικά». Έπειτα, προσπαθήσαμε να προσεγγί- σουμε τη σημασία της εταιρικής κουλ- τούρας για την ψηφιακή μετάβαση. Ποιος είναι ο ανασταλτικός παράγο- ντας για την ψηφιακή μετάβαση; Είναι το κόστος ή η κουλτούρα και ο φόβος της ηλεκτρονικής εποχής; Τι χρειάζε- ται για να αλλάξει η κουλτούρα; Ο κος Αντύπας τοποθετήθηκε λέγοντας: «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός πρωτί- στως αφορά μια αλλαγή κουλτούρας. Οφείλουμε να αλλάξουμε τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς και αυτή η αλλαγή ξεκινά από το σπίτι μας: Από το πώς συν- δεόμαστε στο Internet, το πώς ψυχαγω- γούμαστε και τελικά το πώς δουλεύουμε. Οι δαπάνες που χρειάζονται οι επιχειρή- σεις για να μετασχηματιστούν ψηφιακά δεν είναι τεράστιες, είναι όμως σημα- ντικές. Στο πλαίσιο αυτό υπάρχουν προ- γράμματα επιδότησης και εξειδικευμένοι σύμβουλοι, όπως εμείς, που μπορούμε να οδηγήσουμε στις αλλαγές αυτές. Υπάρχουν μεγέθη ψηφιακού μετασχη- ματισμού που μπορούν να υλοποιηθούν χωρίς προβλήματα σε μια μικρομεσαία επιχείρηση. Ωστόσο, αυτό προϋποθέτει την ύπαρξη της κατάλληλης τεχνογνωσί- ας. Κάθε μικρή και μεσαία επιχείρηση έχει νόημα και σημαντική θέση στην επιχειρη- ματική κοινότητα. Εξάλλου, η πλειοψηφία των ελληνικών επιχειρήσεων, είναι μικρές και πολύ μικρές και μπορούν να μετασχη- ματιστούν πολύ εύκολα. Στην Revival διαθέτουμε εξειδικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες για αυτές τις επι- χειρήσεις. Έχουμε εκπονήσει επίσης ένα προϊόν, το οποίο συντίθεται από την ηλε- κτρονική τιμολόγηση και το MyData, ανοί- γοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ελληνική επιχειρηματικότητα με νέες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη και η Μηχα- νική Μάθηση ,καθώς και ειδικά εργαλεία Business Intelligence. Προσπαθήσαμε να πάμε ένα βήμα μπροστά, συνεπικουρού- μενοι με τις πρωτοβουλίες της κυβέρνη- σης, όπως τα MyData, το οποίο προσδίδει μια αίσθηση υποχρεωτικότητας». Συναντώντας τη Revival στη Beyond Μαθαίνουμε από το χθες, προσαρμόζουμε το σήμερα, προβλέπουμε το αύριο Της Βασιλικής Χονδροδήμου

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz