TM_141

10 30|9|2022 #141 Η Αpifon συνεργάζεται με την Deloitte Digital με στόχο τη βελτίωση της ψηφι- ακής εμπειρίας των πελατών που χρησι- μοποιούν τις ηλεκτρονικές της υπηρεσί- ες messaging. Η Apifon, ως εταιρεία τεχνολογίας που δημιουργεί marketing υπηρεσίες με κύριο άξονα το mobile marketing και το business messaging, έχει ως βασικό σκοπό να βελτιστοποιήσει την εμπειρία των πελατών της σύγχρονης μικρομε- σαίας επιχείρησης, αναγνωρίζοντας ότι στην εποχή του ψηφιακού και κοινωνι- κού μετασχηματισμού, είναι αναγκαίο να υιοθετηθούν νέες τεχνολογίες που θα ενισχύουν την «ψηφιακή ενσωμάτωση» των λειτουργιών όλων των υπηρεσιών. Με τη συμβολή της Deloitte Digital, του Digital Consultancy της Deloitte Ελλά- δος, επιτεύχθηκε ο ανασχεδιασμός της εμπειρίας χρήστη στα ψηφιακά προϊό- ντα της Apifon, εξυπηρετώντας τόσο την αναβάθμιση των υπαρχόντων, όσο και την αρμονική ενσωμάτωση νέων προϊ- όντων, όπως αυτά προκύπτουν από το στρατηγικό πλάνο επέκτασης της Apifon. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται η ενι- αία πολυ-καναλική και πολυ-προϊοντική εμπειρία χρήστη. Ο Διευθυντής Τεχνολογίας και Καινοτο- μίας της Apifon, Κώστας Γαλάνης, δή- λωσε ότι: «Η Apifon βλέπει το μέλλον της ψηφιακής πραγματικότητας ως μια σπείρα που στο κέντρο της είναι ο αν- θρώπινος παράγοντας, ο οποίος χαρα- κτηρίζεται από τη συναισθηματική του αντίδραση στο περιβάλλον. Ξεκινώντας από εκεί, ο ψηφιακός μετασχηματισμός έρχεται να αποτυπώσει τις ανάγκες που δημιουργούνται μαζί με τη λειτουργικό- τητα των υπηρεσιών συνδέοντάς τες με τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών». Ο Σωτήρης Αλεξόπουλος, Senior Manager στην Deloitte Digital τόνισε πως: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που εί- χαμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μαζί με τις ομάδες της Αpifon τη νέα ψη- φιακή εμπειρία χρήστη και να αναβαθμί- σουμε, από κοινού, τα ψηφιακά προϊόντα που χρησιμοποιούνται στις πλατφόρμες του messaging και του marketing, κάνο- ντάς τα πιο εύχρηστα και πιο στοχευμένα στην εξυπηρέτηση του πελάτη/χρήστη». Η Deloitte Digital βελτιώνει την ψηφιακή εμπειρία των πελατών της Apifon Η ITU/ Επιτροπή Ευρυζωνικότητας της UNESCO για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη επικύρωσε την πρώτη πολυμερή μελέτη με στόχο τη δημιουργία πρακτικών εργαλείων και δράσεων που θα μπορού- σαν να δώσουν τη δυνατότητα σε σχεδόν 3 δισεκατομμύρια πε- ρισσότερους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση και να χρησιμοποι- ούν το Διαδίκτυο μέσω smartphone έως το 2030. Στην έκθεσ η Strategies Towards Universal Smartphone Access , διαπιστώνεται ότι η περιορισμένη οικονομική προσιτότητα και δι- αθεσιμότητα smartphone, μαζί με τη χαμηλή εμπιστοσύνη των καταναλωτών, περιορίζουν την υιοθέτηση του διαδικτύου, εν μέ- ρει και λόγω έλλειψης βασικών ψηφιακών δεξιοτήτων. Περίπου το ένα τρίτο του παγκόσμιου πληθυσμού εξακολουθεί να αδυνατεί ή να μην έχει καθόλου πρόσβαση στο διαδίκτυο. Το χάσμα υιοθέτησης του διαδικτύου μέσω κινητού, το οποίο προ- κύπτει όταν τα άτομα δεν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ακόμη και όταν υπάρχει η κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας σε μια περιοχή, είναι πλέον πάνω από επτά φορές μεγαλύτερο από το χάσμα κάλυψης παγκοσμίως και είναι ακόμη μεγαλύτερο στη Νότια Ασία, την υποσαχάρια Αφρική, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική. Η Επιτροπή Ευρυζωνικότητας θα δημιουργήσει ομάδες εργασίας για την ολοκλήρωση ενός σχεδίου δράσης πέντε σημείων που θα περιλαμβάνει: • Έναρξη συνεργασιών win-win με παράγοντες από όλη την ψηφι- ακή αλυσίδα αξίας. • Βελτίωση της νομοθεσίας για την ανακύκλωση και ανάπτυξη προτύπων ποιότητας για μεταχειρισμένα smartphone. • Ανάπτυξη στρατηγικής για την ανακύκλωση συσκευών μεσαίας και χαμηλής κατηγορίας. • Διερεύνηση της χρήσης Πόρων Καθολικής Υπηρεσίας και άλλων κρατικών επιδοτήσεων. • Περαιτέρω διερεύνηση των οικονομικών οφελών από τη μείωση των φόρων και των εισαγωγικών δασμών στα smartphone. Σχέδιο δράσης για την καθολική πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω smartphone

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz