TM_14
18|2|2022 #014 9 Από το Διοικητικό Μέγαρο του ΟΤΕ στο Μαρούσι και μέσα από ζωντανές συνδέ- σεις με τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε Ασπρόπυργο, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πύργο, περισσότεροι από 2.000 συνεργά- τες και εργαζόμενοι των καταστημάτων του δικτύου από όλη την Ελλάδα ενημε- ρώθηκαν για τα σημαντικότερα επιτεύγ- ματα της χρονιάς που πέρασε και έθεσαν τους στόχους για το 2022, με τον πελάτη πάντα στο επίκεντρο. Όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, παρά τη μειωμένη επισκεψιμότητα λόγω παν- δημίας, τα φυσικά καταστήματα ΓΕΡ- ΜΑΝΟΣ παραμένουν το βασικό κανάλι πώλησης λειτουργώντας συμπληρωματι- κά με το ηλεκτρονικό κατάστημα για να καλύψουν τις σύγχρονες ανάγκες των πε- λατών. Ωστόσο, η εικόνα τους πρέπει να είναι αναβαθμισμένη, γι’ αυτό αλλάζουν, εξελίσσονται και προσφέρουν ψηφιακές εμπειρίες και συναισθήματα στους πελά- τες. Ήδη το 2021 δημιουργήθηκαν 8 νέα G Prime καταστήματα σε Ασπρόπυργο, Ξάνθη, Καρλόβασι, Κηφισιά, Ιωάννινα, Σητεία, Μυτιλήνη και Πειραιά, με νέα σχε- διαστική φιλοσοφία, μοντέρνα αισθητι- κή, eco friendly υλικά, πιο διαδραστικά και με μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων. Ένα ακόμα στοίχημα που πρέπει να κερ- δίσει το φυσικό κατάστημα της νέας επο- χής είναι αυτό της βιώσιμης ανάπτυξης. Για τον Όμιλο ΟΤΕ η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής του, γι’ αυτό και τα καταστήματα ΓΕΡΜΑ- ΝΟΣ σκοπεύουν φέτος να αυξήσουν τις συσκευές που ανακυκλώνουν. Τη χρονιά που πέρασε, το δίκτυο κατα- στημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ κατέγραψε ανο- δική πορεία στις πωλήσεις, τόσο των υπηρεσιών COSMOTE, όσο και των προ- ϊόντων τεχνολογίας, με σημαντική αύξη- ση στον τζίρο. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι δυνατές προσφορές που έτρεξαν καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, οι στοχευμένες ενέργειες μέσω Retail CRM, αλλά και ο τα- χύτερος εφοδιασμός των καταστημάτων μέσω αυτοματισμών. Στα highlights της χρονιάς συγκαταλέ- γεται το G App, το πρόγραμμα πιστότη- τας του ΓΕΡΜΑΝΟΥ, που το 2021 πέτυχε χιλιάδες ενεργούς χρήστες και περισσό- τερα από 200.000 downloads, η σημα- ντική βελτίωση του eshop που έγινε πιο απλό και φιλικό στην πλοήγηση, καθώς και η εξαιρετική πορεία του YouTube κα- ναλιού της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, χάρη στο πλού- σιο περιεχόμενό του που προσελκύει το νεανικό κοινό. «Στον ΓΕΡΜΑΝΟ στόχος μας είναι να πα- ραμείνουμε πρώτη επιλογή του πελάτη. Θέλουμε να πάμε μπροστά και να μεγα- λώσουμε, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήμα- τά μας: το σύγχρονο δίκτυο, την τεχνο- γνωσία, το πάθος και την εμπειρία των ανθρώπων μας, αλλά και τα καινοτόμα προϊόντα μας. Έχουμε ξεκάθαρη στρα- τηγική για να το πετύχουμε. Είμαστε έτοι- μοι για το αύριο», δήλωσε στο συνέδριο ο κος Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Στόχος των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ εί- ναι και η αξιοποίηση της μεγάλης επένδυ- σης πάνω από 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο ΟΤΕ σε υπερσύγχρονα δίκτυα σταθερής και κινητής, με την οποία η οπτική ίνα θα φτάσει σε 3 εκατ. σπίτια και επιχειρήσεις. Η ανάδειξη αυτή της MYTILINEOS αποτελεί μια ανώτατη διάκριση στη Βιώσιμη Ανάπτυξη στη χώρα μας και αφορά στις επιχειρήσεις που εφαρμόζουν κριτήρια αξιολόγησης σε τρεις τομείς: • Τις πρωτοβουλίες και τις ενέργειες που ακολουθούν για να υπο- στηρίξουν τους 5 θεματικούς πυλώνες της Βιώσιμης Ανάπτυξης. • Τις πολιτικές που αναπτύσσουν ως προς την λειτουργία τους και της ενημέρωσης ESG. • Τη δημοσιοποίηση των μη χρηματοοικονομικών τους πληροφοριών. Η διαδικτυακή εκδήλωση διοργανώνεται από το QualityNet Foundation που στόχο έχει τη δημιουργία μιας Βιώσιμης Οικονο- μίας – Κοινωνίας που αναπτύσσεται με περιβαλλοντική ευαισθη- σία και κοινωνική συνοχή. ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις το 2021 Η MYTILINEOS στην ομάδα «The Most Sustainable Companies in Greece 2022»
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz