TM_139

10 28|9|2022 #139 Η μελέτ η The Human Paradox: From Customer Centricity to Life Centricity που πραγματοποίησε η Accenture βα- σίζεται σε έρευνα 25.908 καταναλωτών από 22 χώρες και εστιάζει στο χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των ανθρώπων σχετικά με το τι πρέπει να προσφέρουν οι επιχειρήσεις και το τι πιστεύουν οι επι- χειρήσεις ότι επιζητούν οι πελάτες τους. Μέσα από αυτή την έρευνα, η Accenture θέλησε να κατανοήσει το πώς εξελίσ- σονται οι προτιμήσεις, οι πεποιθήσεις και οι συμπεριφορές των ανθρώπων. Η έρευνα, που διεξήχθη τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2022, ανανε- ώθηκε με ένα pulse survey σε περισ- σότερους από 13.000 καταναλωτές σε 11 χώρες τον Απρίλιο και 12 χώρες τον Ιούνιο του 2022. Για να εμβαθύνει την κατανόηση των ευρημάτων της έρευνας, η Accenture διοργάνωσε διαδικτυακά focus groups με 385 συμμετέχοντες από επτά χώρες τον Μάρτιο του 2022. Σύμφωνα με τη μελέτη, 67% των κα- ταναλωτών περιμένει από τις εταιρείες να κατανοούν και να αντιμετωπίζουν τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. Οι προτεραιότητες των κατανα- λωτών (61%) συνεχίζουν να αλλάζουν λόγω εξωτερικών πιέσεων και ως εκ τούτου, βρίσκονται διαρκώς σε φάση διαχείρισης κρίσεων, αναπτύσσοντας παράδοξες και συχνά αντικρουόμενες συμπεριφορές. Από την «εστίαση στον πελάτη» στην «εστίαση στη ζωή» Ενώ η μελέτη διαπίστωσε ότι σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις δυσκολεύονται να παραμείνουν συναφείς με τους κατα- ναλωτές τους, σημειώνει ότι οι εταιρεί- ες που υιοθετούν μια προσέγγιση με επίκεντρο τη ζωή – γεφυρώνοντας τη βιωματική αλληλεπίδραση μεταξύ της συνεχώς μεταβαλλόμενης ζωής των πελατών και των εξωτερικών δυνάμε- ων που τους επηρεάζουν καθημερινά – είναι καλύτερα τοποθετημένες για να ευδοκιμήσουν στο μέλλον, να δημι- ουργήσουν νέες συνδέσεις και συναφή brands, προϊόντα ή υπηρεσίες. Νέοι τρόποι αξιοποίησης της ψηφιακής τεχνολογίας με στό- χο την πράσινη αναβάθμιση των πόλεων παρουσιάζονται από τη ν ABB . Η ABB Switzerland, σε συνεργασία με την Ormera, ανέπτυξαν μια λύση που συνδυάζει τεχνολογία blockchain με έξυπνους κα- ταμετρητές, οι οποίοι καταγράφουν δεδομένα για την παραγω- γή και την κατανάλωση ενέργειας σε συνεργασία με εφαρμογές blockchain. Η λύση αυτή μπορεί εύκολα να τεθεί σε λειτουργία σε οποιοδήποτε κτίριο, χωρίς την ανάγκη περίπλοκου προγραμ- ματισμού. Και στην Ελλάδα, έχει ξεκινήσει ο εκσυγχρονι- σμός του θεσμικού πλαισίου προάγοντας την κατανάλωση ενέργειας που παράγεται από φωτοβολταϊκά . Ένα ακόμη παράδειγμα αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων της ΑΒΒ αποτελεί η προσπάθεια της Σαραγόσα να επεκτείνει την ιδέα της έξυπνης πόλης σε κτίρια, όπως το Seminario και το Κέ- ντρο Τέχνης & Τεχνολογίας, δύο ιστορικά, αλλά άκρως μη απο- δοτικά κτίρια από άποψη ενέργειας. Οι δημοτικές αρχές επέλε- ξαν ένα έξυπνο ενεργειακό σύστημα που θα αυτοματοποιήσει την παρακολούθηση και τη διαχείριση ενέργειας, καθιστώντας τα κτίρια συμβατά με ISO 50001 (το παγκόσμιο σύστημα ανα- φοράς για τη διαχείριση και την απόδοση ενέργειας). Η ABB ψηφιοποίησε τις λειτουργίες καταμέτρησης, προστασίας και ελέγχου, γρήγορα και ανέξοδα, με τη χρήση προηγμένων, έξυ- πνων αισθητήρων σε υπάρχουσες ηλεκτρικές εγκαταστάσεις, βοηθώντας την πόλη να διατηρήσει τους αρχιτεκτονικούς της θησαυρούς, εξοικονομώντας έως και 30% του λειτουργικού κό- στους, με σημαντικά μειωμένο αποτύπωμα άνθρακα και έως και 20% εξοικονόμηση ενέργειας. Ψηφιακές λύσεις κατά της ενεργειακής κρίσης από την ABB Accenture: Καταναλωτές και εργαζόμενοι αλλάζουν ταχύτερα από ό,τι οι επιχειρήσεις

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz