TM_136

10 23|9|2022 #136 Η CPI βραβεύτηκε από τη Dell ως Silver Service Partner στην περιοχή ΕΜΕΑ, για την απόδοσή της αναφορικά με την υποστή- ριξη των consumer και business προϊόντων, το χρονικό διάστημα Μάιος-Ιούλιος 2022. Πιο αναλυτικά, η CPI σημείωσε πολύ υψηλές βαθμολογίες σε όλους τους δείκτες απόδοσης που έχει θέσει η Dell και σχετίζο- νται με την εμπειρία του πελάτη, την τήρηση των συμφωνημένων χρόνων απόκρισης και τη χρήση της ειδικής εφαρμογής της Dell για την online ενημέρωση των πελατών. Το υψηλό επίπεδο εξυ- πηρέτησης πελατών αποτελεί για τη CPI και τη Dell βασική προτε- ραιότητα καθ’ όλη τη διάρκεια των 20 χρόνων της επιτυχημένης συνεργασίας. Η CPI είναι Service Provider για όλα τα consumer και business προϊόντα της Dell, παρέχοντας τεχνική υποστήριξη πανελλαδικά. Βράβευση της CPI για το Customer Support Νέ α έκθεση γ ια την ψηφιοποίηση των πόλεων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο που ανατέθηκε με πρωτοβουλία το υ ΟμίλουVodafone και διενεργήθηκε από τη ν Opinion Matters , φέρει τον τίτλο Fit for the Future Cities: Πώς η τεχνολογία μπορεί να επιταχύνει τη βιώσιμη αλλαγή . Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε 10 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμ- βανομένης της Ελλάδας, με τη μέθοδο ενδελεχών συνεντεύξεων σε 550 ειδικούς πόλεων με αρμοδιότητες σχετικές με την τεχνο- λογία και την καινοτομία, οι οποίοι κλήθηκαν να προσδιορίσουν την πρόοδο στην υιοθέτηση χαρακτηριστικών έξυπνων πόλεων, τις ευκαιρίες και τους ανασταλτικούς παράγοντες. Το 88% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η χώρα τους έχει ξεκι- νήσει το ταξίδι μετασχηματισμού των πόλεών της σε έξυπνες πόλεις. Το 79% θεώρησε ότι οι λύσεις έξυπνων πόλεων είναι κάτι που χαίρει της εκτίμησης των τοπικών αρχών. 7 στις 10 ευρωπαϊκές πόλεις που συμμετείχαν στην έρευνα σχεδιάζουν να επενδύσουν σε έξυπνες λύσεις στο μέλλον, ενώ περισσό- τερες από τις μισές (52%) να σχεδιάζουν να επενδύσουν 2-10 εκατομμύρια ευρώ για τον σκοπό αυτό τα επόμενα τρία χρόνια. Οι ερωτηθέντες διέκριναν ως κύρια εμπόδια στην υιοθέτηση λύ- σεων έξυπνης πόλης την έλλειψη χρηματοδότησης, τη νομοθε- σία, τις ανεπαρκείς υποδομές, τις ανησυχίες για το απόρρητο και την ασφάλεια, την πολυπλοκότητα της διαδικασίας προμηθειών, την έλλειψη στρατηγικής και την έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων. Στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα ευρήματα της συγκεκριμένης έρευνας, μόλις το 10% των πόλεων ανήκει στην κατηγορία του «Front-Runner», ενώ το 25% κατατάσσεται ως «Pathfinder» και ένα άλλο 25% αντιστοιχεί σε πόλεις που έχουν αντιληφθεί τα οφέλη της ψηφιοποίησής τους, την οποία πλέον εντάσσουν στις πολιτικές τους προτεραιότητες. Έρευνα της Vodafone για την ψηφιοποίηση των πόλεων

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz