TM_13

4 17|2|2022 #013 Επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ στη Nova για το 2022 Τεχνική υποστήριξη με το VORTEX FSM ΤοVortexείναιμιαFieldServiceManagement εφαρμογή που απευθύνεται σε εταιρείες που διαθέτουν τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης με κύριο στόχο την επισκευή και συντήρη- ση του εξοπλισμού των πελατών τους, τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης τους και την περαιτέρω οργάνωση του τεχνικού τους τμήματος μέσα από την σωστή διαχείριση ανθρωπίνων πόρων. Αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρό- γραμμα παρακολούθησης πολλα- πλών έργων και εγκαταστάσεων με βασικά χαρακτηριστικά που το κά- νουν να ξεχωρίζει τα εξής: • Ολοκληρωμένη διαδικασία παρακο- λούθησης των εγκαταστάσεων κάθε πελάτη με ανάλυση του εξοπλισμού και των αναλυτικών χαρακτηριστικών τους. • Αναλυτική καταχώρηση των προϊό- ντων που έχουν εγκατασταθεί σε κάθε πελάτη ανά κατηγορία, υποκατηγορία και γρήγορη αναζήτηση. • Αυτοματοποιημένη διαδικασία ανάθε- σης κάθε εργασίας στον κατάλληλο τε- χνικό για γρήγορη και αποτελεσματική αποκατάσταση. • Εύκολη επίβλεψη των προγραμματι- σμένων επισκέψεων μέσω απεικόνισης σε χάρτη και χρωματική ένδειξη ανάλογα με την κατάστασή τους. • Mobile εφαρμογή τεχνικού. • Διαχείριση συμβολαίων και SLA’s. • Δημιουργία πλάνου συντήρησης και παρακολούθηση των εργασιών είτε με συγκεκριμένη είτε με προσαρμοσμένη χρονική περιοδικότητα. • Διαχείριση των εγγυήσεων του εξοπλι- σμού του πελάτη καθώς και παρακολού- θηση των εγγυήσεων που πρέπει να ανα- νεωθούν. • Διαχείριση περιοδικών εργασιών. • Απεικόνιση όλων των εξωτερικών ρα- ντεβού σε χάρτη για καλύτερη οργάνω- ση των διαδρομών μεταξύ τους. • Διαχείριση αδειών. • Online επικοινωνία τεχνικού και online αιτήματα από πελάτες • Διαχείριση και αρχειοθέτηση των εισερ- χόμενων emails του Τεχνικού Τμήματος για την παρακολούθηση της προόδου των εκκρεμοτήτων. • Ημερολόγιο τεχνικών για την αποτύ- πωση των προγραμματισμένων και εκ- κρεμών εργασιών όλων των τεχνικών σε καθημερινή, εβδομαδιαία και μηνι- αία βάση. • Δυνατότητα εκτέλεσης εργασιών από εξωτερικούς συνεργάτες με πρόσβαση μόνο σε πληροφορίες που αφορούν την εργασία που τους έχει ανατεθεί. • Στατιστικά παραγωγικότητας για την καλύτερη αξιολόγηση των αποτελεσμά- των και την εξαγωγή χρήσιμων συμπερα- σμάτων. • Δυνατότητα σύνδεσης με άλλα συστή- ματα (CRM, ERP) για αμφίδρομη ανταλ- λαγή δεδομένων. • Πρόσβαση και εύκολη αναζήτηση σε εταιρικές διαδικασίες και εγχειρίδια χρή- σης του τεχνικού τμήματος. • Ο κάθε χρήστης αποκτά κωδικούς πρό- σβασης για προσωποποιημένη πρόσβα- ση μόνο στις πληροφορίες και τις διαδι- κασίες που τον αφορούν. Του Αργύρη Νομικού Έως το τέλος του τρέχοντος έτους η United Group θα επενδύσει 50 εκατ. ευρώ στη Nova, ενώ μέσα στην επόμενη πενταετία πρόκει- ται να υλοποιήσει επιπρόσθετες δαπάνες ύψους 1,3 δισ. ευρώ. Παράλληλα, η Wind Ελλάς έχει ήδη ανακοινώσει 421.000 κατα- σκευασμένες γραμμές οπτικών ινών με στόχο την περαιτέρω επέ- κταση των νέας γενιάς δικτύων (NGA) που διαθέτει. Προτεραιό- τητα στη στρατηγική της United Group αποτελεί η επέκταση του δικτύου οπτικών ινών, η ανάπτυ- ξη του 5G και φυσικά η ενίσχυση της συνδρομητικής τηλεόρασης, ένας τομέας της αγοράς που έτσι κι αλλιώς αναμένεται να υποστεί ανακατατάξεις με την άφιξη του Disney+ και του HBO Max μέσα στο 2022. Με όχημα την πλατφόρ- μα EON που θα αποτελεί τη ναυ- αρχίδα της και νέες αποκλειστικές συμφωνίες, στοχεύει να εμπλουτίσει ακόμα περισσότερο το αθλητικό και κινηματογραφικό της περιεχόμενο, ενώ παρελθόν θα αποτελέσει η πλατ- φόρμα Wind Vision. Σε ό,τι αφορά στα νούμερα, η νέα ενο- ποιημένη εταιρεία Nova – Wind, υπο- λογίζεται ότι θα διαθέτει περίπου 1,3 εκατ. πελάτες σταθερής τηλεφωνίας καθιστώντας την ως τον δεύτερο μεγα- λύτερο πάροχο της αγοράς, ενώ αυτή τη στιγμή οι συνδρομητές της Nova τηλεόρασης και τηςWind Vision αθροι- στικά φτάνουν περίπου τους 390.000. Για τους τωρινούς συνδρομητές των Nova και Wind, τα ενιαία πακέτα στα- θερής τηλεφωνίας/Internet, συνδρο- μητικής τηλεόρασης και κινητής τηλε- φωνίας θα γίνουν εμπορικά διαθέσιμα πιθανότατα προς το τέλος του έτους, όπου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η πλήρης ενοποίηση των 2 εταιρειών.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz