TM_115

22|7|2022 #115 9 Οι παγκόσμιες αποστολές smartphone μειώθηκαν κατά 9% από έτος σε έτος το δεύτερο τρίμηνο λόγω των αντίξοων οικονομικών συνθηκών και της περιφερειακής αβεβαιότητας. Το iPhone 13 παρέμεινε σε υψηλή ζήτηση και η Samsung επωφελήθηκε από μο- ντέλα χαμηλότερης κατηγορίας, σύμφωνα με πρώτα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Canalys. Οι αποστολές του iPhone 13 βο- ήθησαν στην ενίσχυση της Apple με μερίδιο 17% σε σύγκριση με 14% το δεύτερο τρίμηνο του 2021, κατατάσσοντάς την στη δεύτερη θέση συνολικά το τελευ- ταίο τρίμηνο. Η Samsung κατέλαβε την πρώτη θέση με μερίδιο 21% έναντι 18%, κυρίως λόγω των αποστολών με- σαίας κατηγορίας της σειράς Α. Οι κινέζοι κατασκευαστές Xiaomi, Oppo και Vivo υπέστη- σαν διψήφια πτώση στις απο- στολές, αφήνοντάς τους μερίδια 14%, 10% και 9% αντίστοιχα, σε σύγκριση με 17%, 11% και 10% το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Ο αναλυτής Runar Bjorhovde δήλωσε ότι «οι οικονομικά αντίθετοι άνεμοι, η υποτονική ζήτηση και οι εκκρεμότητες στα αποθέματα» εί- χαν ως αποτέλεσμα οι providers να επανεκτιμήσουν τις στρατηγικές τους για το υπόλοιπο του 2022. «Η υπερπροσφορά στη μεσαία κατηγορία εκθέτει τους προμη- θευτές που πρέπει να επικεντρω- θούν στα λανσαρίσματα των νέων εκδόσεων, καθώς οι κατα- ναλωτές με περιορισμένο budget στρέφουν τις αγορές συσκευών τους προς τη χαμηλή κατηγορία». Ο αναλυτής Toby Zhu σημείωσε ότι το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών επηρεάστηκε «από την εκτίναξη του πληθω- ρισμού φέτος», αλλά περίμενε ότι οι πωλητές θα επιταχύνουν τις προωθητικές ενέργειες και τις ειδικές προσφορές για να «επιταχύνουν τις πωλήσεις» πριν από τα λανσαρίσματα, κατά την εορταστική περίοδο. Η Canalys τοποθέτησε τις αποστολές για το Q2 2021 σε 316 εκα- τομμύρια μονάδες, με βάση τις πωλήσεις. Για να έχουν οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις το δικαίωμα να αναπτύσ- σονται ισότιμα και να διεκδικούν επί ίσοις όροις το μερίδιό τους στην αγορά, είναι επιτακτική ανάγκη να αξιοποιηθεί η σπουδαία ευκαιρία που προσφέρει το Πρόγραμμα Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Αν- θεκτικότητας Ελλάδα 2.0. Το Vodafone Business διαθέτει τις κατάλληλες λύσεις έχοντας στηρίξει πλήθος ελληνικών επι- χειρήσεων στο ψηφιακό τους ταξίδι. Η αξία των ψηφιακών λύσεων που θα γί- νουν διαθέσιμες μέσω του προγράμματος μπορεί να φτάσει τα €20.000, αναλόγως του προσωπικού που απασχολεί η επιχεί- ρηση που λαμβάνει το voucher. Από την πλευρά της, η Vodafone διαθέτει για εται- ρείες 11-250 ατόμων, υπηρεσίες Cloud, Κυβερνοασφάλειας (Security), καθώς και λύσεις για τη βέλτιστη διαχείριση εταιρι- κών εγκαταστάσεων. Συγκεκριμένα: • Το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών Facility Management , εισάγει στην αγορά τις καινοτόμες λύσεις Energy Management, για την παρακολούθηση της κατανάλω- σης ενέργειας σε πραγματικό χρόνο, Eco Quality Management , ελέγχει επιπλέον περιβαλλοντικούς παράγοντες και Desk Booking , αυτοματοποιεί τη διαχείριση και παρακολούθηση της διαθεσιμότητας θέσεων στον εργασιακό χώρο. • Η υπηρεσία Digital Signage δίνει τη δυνατότητα σε όλες τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται από απόσταση το δια- φημιστικό ή ενημερωτικό περιεχόμενο (video ή φωτογραφίες) που επιθυμούν να προβάλλεται στις οθόνες τους. • Τα εργαλεία παραγωγικότητας Microsoft 365 και M365 Professional Services , βοηθούν στην πλήρη μετάβα- ση των επιχειρήσεων στο cloud και στην επαρκή οχύρωσή τους απέναντι σε κυ- βερνοαπειλές. Επιπλέον, προκειμένου το ψηφιακό τα- ξίδι των επιχειρήσεων να εξελιχθεί όσο το δυνατόν πιο ομαλά, απρόσκοπτα και άμεσα, το Vodafone Business διαθέτει σε κάθε συνεργαζόμενη επιχείρηση έναν εξειδικευμένο σύμβουλο που θα τις υπο- στηρίξει πλήρως σε κάθε βήμα της δια- δικασίας, από την αίτηση για το voucher, την επιλογή των κατάλληλων για την κάθε επιχείρηση λύσεων μέχρι και την παράδοσή τους. Vodafone Business Υπηρεσίες ψηφιακού μετασχηματισμού ΜμΕ Του Στάθη Ασπιώτη Πτώση στις παγκόσμιες αποστολές smartphone το 2ο τρίμηνο

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz