TM_11
15|2|2022 #011 7 Για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά μιας επιχείρησης, δημιουργού- νται διαδικασίες και συστήματα (ESM – Enterprise Service Management) που υποστηρίζουν τους στόχους πα- ροχής υπηρεσιών της (π.χ. η εξ απο- στάσεως υπογραφή συμφωνιών). Τα πέντε βήματα που θα βοηθή- σουν τις επιχειρήσεις είναι τα εξής: 1. Ο προσδιορισμός ενός τμήμα- τος που αντιμετωπίζει τέτοιου είδους προβλήματα και είναι δι- ατεθειμένο να υιοθετήσει πρα- κτικές ESM Όταν εισάγετε ένα νέο εργαλείο ή διαδικασία πρέπει να βρείτε μια πι- λοτική ομάδα που είναι ανοιχτή να δοκιμάσει κάτι νέο. Αντιμετωπίζο- ντας γρήγορα ένα πρόβλημα που προκύπτει, η υπόλοιπη επιχείρηση μπορεί να αναγνωρίσει σύντομα την αξία του ESM. 2. Η διευκόλυνση των διαδικα- σιών και η άρση των εμποδίων στην παροχή υπηρεσιών Ιδιαίτερα στα υβριδικά μοντέλα εργασίας, οι υπάλληλοι συνα- ντούν πολλά εμπόδια κατά τη διεκπεραίωση διάφορων υπηρε- σιών. Μια λύση ESM μπορεί να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλή- σεις παρέχοντας μια πλατφόρμα με απλούς αυτοματισμούς και προσαρμογές. 3. Ο εμπλουτισμός της πλατφόρμας του ESM Η εγκατάσταση του εργαλείου είναι σημαντική, δεν είναι όμως όσο αποτελεσματική θα μπορούσε να είναι με την προσθήκη προσαρμογών, SLA, πινάκων εργαλείων και άλλων απαραίτη- των στοιχείων που χρειάζονται για την αντιμετώπιση του προ- βλήματος που προκύπτει. 4. Ο καθορισμός της επιτυχίας Ένα αποτελεσματικό πρόγραμ- μα ESM δεν είναι μόνο η ανά- πτυξη μιας λύσης εγκαίρως και εντός του προϋπολογισμού. Ο αριθμός των αιτημάτων που υποβλήθηκαν, ο μέσος χρόνος που απαιτείται για την ολοκλή- ρωση ενός αιτήματος, ο αριθ- μός των αιτημάτων που ολοκλη- ρώθηκαν εντός του χρονικού περιθωρίου και η μείωση του χρόνου που απαιτείται για την υλοποίηση των αιτημάτων είναι παράγοντες που αποδεικνύουν, επίσης, την αποτελεσματικότη- τα της χρήσης ESM. 5. Η διαρκής βελτίωση Μόλις εγκατασταθεί η πλατφόρ- μα ESM, θα πρέπει να παρακο- λουθείται η απόδοσή της και η βελτίωση των διαδικασιών της θα πρέπει να αποτελεί διαρκώς απώτερο στόχο. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις δυνατότητες ESM του ManageEngine ServiceDesk Plus, ακολουθώντας τον σύνδεσμο: https://www.manageengine.com/products/service-desk/ itil/enterprise-service-desk-esm.html Το ManageEngine καλύπτει ολόκληρο το φάσμα της διαχείρι- σης IT, επιτρέποντας στους πελάτες να έχουν ευελιξία κατά τη διαδικασία της ψηφιακής τους μετάβασης. Εκατομμύρια επιχειρήσεις, μικρές και με- γάλες, βασίζονται στο Google Analytics για να κατανοήσουν τις προτιμήσεις των πελα- τών τους και να δημιουργήσουν καλύτερες εμπειρίες για αυτούς. Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να κερδίζει συνεχώς έδαφος και τις επιχειρήσεις υπό αυξημένη πίεση, οι πληρο- φορίες από τα εργαλεία ψηφιακής ανάλυσης είναι ακόμα πιο χρήσιμες. Το Google Analytics 4 (παλαιότερα γνωστό ως «App + Web») είναι ένα νέο είδος ιδιο- κτησίας, με διαφορετικές αναφορές από τις συνηθισμένες ιδιοκτησίες στο Universal Analytics. Ένα πλεονέκτημα μιας ιδιοκτησίας Google Analytics 4 είναι ότι χρησιμοποιείται για έναν ιστότοπο, μια εφαρμογή ή για έναν ιστότοπο και μια εφαρμογή ταυτόχρονα, ενώ οι ιδιοκτησίες Universal Analytics υπο- στηρίζουν μόνο ιστότοπους. Με τη μηχανική εκμάθηση στον πυρήνα του, το GA4 εμφανίζει αυτόματα χρήσιμες πλη- ροφορίες μέσω των οποίων επιτυγχάνεται πλήρης κατανόηση των πελατών σε όλες τις συσκευές και τις πλατφόρμες. Ο σχεδιασμός του δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία των προσωπικών δεδομένων. Παράλλη- λα, νέες ενσωματώσεις σε όλα τα προϊόντα marketing της Google βοηθούν στη βελτίω- ση της απόδοσης της εταιρείας, προσελκύο- ντας περισσότερο προσοδοφόρους πελάτες. Επιπλέον, το GA4 παρέχει ολοκληρωμένη κα- τανόηση του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες αλληλεπιδρούν με την κάθε επιχείρηση. Πέντε βήματα για την επιτυχή διαχείριση των επιχειρηματικών υπηρεσιών Νέα πλατφόρμα marketing από την Google
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz