TM_11

15|2|2022 #011 7 Για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά μιας επιχείρησης, δημιουργού- νται διαδικασίες και συστήματα (ESM – Enterprise Service Management) που υποστηρίζουν τους στόχους πα- ροχής υπηρεσιών της (π.χ. η εξ απο- στάσεως υπογραφή συμφωνιών). Τα πέντε βήματα που θα βοηθή- σουν τις επιχειρήσεις είναι τα εξής: 1. Ο προσδιορισμός ενός τμήμα- τος που αντιμετωπίζει τέτοιου είδους προβλήματα και είναι δι- ατεθειμένο να υιοθετήσει πρα- κτικές ESM Όταν εισάγετε ένα νέο εργαλείο ή διαδικασία πρέπει να βρείτε μια πι- λοτική ομάδα που είναι ανοιχτή να δοκιμάσει κάτι νέο. Αντιμετωπίζο- ντας γρήγορα ένα πρόβλημα που προκύπτει, η υπόλοιπη επιχείρηση μπορεί να αναγνωρίσει σύντομα την αξία του ESM. 2. Η διευκόλυνση των διαδικα- σιών και η άρση των εμποδίων στην παροχή υπηρεσιών Ιδιαίτερα στα υβριδικά μοντέλα εργασίας, οι υπάλληλοι συνα- ντούν πολλά εμπόδια κατά τη διεκπεραίωση διάφορων υπηρε- σιών. Μια λύση ESM μπορεί να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλή- σεις παρέχοντας μια πλατφόρμα με απλούς αυτοματισμούς και προσαρμογές. 3. Ο εμπλουτισμός της πλατφόρμας του ESM Η εγκατάσταση του εργαλείου είναι σημαντική, δεν είναι όμως όσο αποτελεσματική θα μπορούσε να είναι με την προσθήκη προσαρμογών, SLA, πινάκων εργαλείων και άλλων απαραίτη- των στοιχείων που χρειάζονται για την αντιμετώπιση του προ- βλήματος που προκύπτει. 4. Ο καθορισμός της επιτυχίας Ένα αποτελεσματικό πρόγραμ- μα ESM δεν είναι μόνο η ανά- πτυξη μιας λύσης εγκαίρως και εντός του προϋπολογισμού. Ο αριθμός των αιτημάτων που υποβλήθηκαν, ο μέσος χρόνος που απαιτείται για την ολοκλή- ρωση ενός αιτήματος, ο αριθ- μός των αιτημάτων που ολοκλη- ρώθηκαν εντός του χρονικού περιθωρίου και η μείωση του χρόνου που απαιτείται για την υλοποίηση των αιτημάτων είναι παράγοντες που αποδεικνύουν, επίσης, την αποτελεσματικότη- τα της χρήσης ESM. 5. Η διαρκής βελτίωση Μόλις εγκατασταθεί η πλατφόρ- μα ESM, θα πρέπει να παρακο- λουθείται η απόδοσή της και η βελτίωση των διαδικασιών της θα πρέπει να αποτελεί διαρκώς απώτερο στόχο. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις δυνατότητες ESM του ManageEngine ServiceDesk Plus, ακολουθώντας τον σύνδεσμο: https://www.manageengine.com/products/service-desk/ itil/enterprise-service-desk-esm.html Το ManageEngine καλύπτει ολόκληρο το φάσμα της διαχείρι- σης IT, επιτρέποντας στους πελάτες να έχουν ευελιξία κατά τη διαδικασία της ψηφιακής τους μετάβασης. Εκατομμύρια επιχειρήσεις, μικρές και με- γάλες, βασίζονται στο Google Analytics για να κατανοήσουν τις προτιμήσεις των πελα- τών τους και να δημιουργήσουν καλύτερες εμπειρίες για αυτούς. Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να κερδίζει συνεχώς έδαφος και τις επιχειρήσεις υπό αυξημένη πίεση, οι πληρο- φορίες από τα εργαλεία ψηφιακής ανάλυσης είναι ακόμα πιο χρήσιμες. Το Google Analytics 4 (παλαιότερα γνωστό ως «App + Web») είναι ένα νέο είδος ιδιο- κτησίας, με διαφορετικές αναφορές από τις συνηθισμένες ιδιοκτησίες στο Universal Analytics. Ένα πλεονέκτημα μιας ιδιοκτησίας Google Analytics 4 είναι ότι χρησιμοποιείται για έναν ιστότοπο, μια εφαρμογή ή για έναν ιστότοπο και μια εφαρμογή ταυτόχρονα, ενώ οι ιδιοκτησίες Universal Analytics υπο- στηρίζουν μόνο ιστότοπους. Με τη μηχανική εκμάθηση στον πυρήνα του, το GA4 εμφανίζει αυτόματα χρήσιμες πλη- ροφορίες μέσω των οποίων επιτυγχάνεται πλήρης κατανόηση των πελατών σε όλες τις συσκευές και τις πλατφόρμες. Ο σχεδιασμός του δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία των προσωπικών δεδομένων. Παράλλη- λα, νέες ενσωματώσεις σε όλα τα προϊόντα marketing της Google βοηθούν στη βελτίω- ση της απόδοσης της εταιρείας, προσελκύο- ντας περισσότερο προσοδοφόρους πελάτες. Επιπλέον, το GA4 παρέχει ολοκληρωμένη κα- τανόηση του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες αλληλεπιδρούν με την κάθε επιχείρηση. Πέντε βήματα για την επιτυχή διαχείριση των επιχειρηματικών υπηρεσιών Νέα πλατφόρμα marketing από την Google

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz