TM_102
5|7|2022 #102 11 Η Alibaba δ ημιούργησε μια νέα επιχεί- ρηση DaaS που ονομάζεται Lingyang Intelligent Service Company . Η εταιρεία θα προσφέρει λύσεις σε επιχειρήσεις που αναπτύχθηκαν αρχικά για την Alibaba. «Το λανσάρισμα της νέας εταιρείας είναι ένα σημαντικό βήμα που έγινε από την Alibaba μετά από μακροχρόνια σκέψη», δήλωσε ο Daniel Zhang, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Alibaba. Η ομάδα πίσω από την Lingyang έχει τεράστια εμπειρία στην υποστήριξη των πρωτοβουλιών Double 11 Data Big Screen και 88VIP της Alibaba. Τα μέλη της ομάδας έχουν επίσης υποστηρίξει έργα ψηφιακής νοημοσύνης για επι- χειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των XPeng Motors, LVMH, Hangzhou Robam Appliances, Haidilao και Doosan. Η νέα εταιρεία θα έχει πέντε μεγάλες σειρές προϊόντων: Analysis Cloud, Marketing Cloud, Customer Service Cloud, Development Cloud και Production and Sales Cloud, ενώ 11 είναι τα βασικά προϊόντα που λανσάρονται σε πρώ- τη φάση σε αυτές τις γραμμές, συμπεριλαμ- βανομένων των Dataphin, Quick BI, Bizphin, Quick Audience και Operation Advisor. Σύμφωνα με τον Cheng Li, CTO της Alibaba, η Lingyang θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να οδηγηθούν σε αποτελε- σματική λήψη αποφάσεων και να προ- ωθήσουν την ανάπτυξη, μέσω του Data Intelligence, σε λειτουργίες πολλαπλών πλατφορμών. Με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο παγκόσμιους χρήστες, η Alibaba έχει πολλά δεδομένα να προ- σφέρει για την Lingyang. Η νέα εταιρεία θα πρέπει να αξιοποιήσει όλη την τεχνο- γνωσία και τα δεδομένα που διαθέτει, καθώς έρχεται αντιμέτωπη με άλλους κολοσσούς στο Business Intelligence, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται οι Salesforce, Oracle, SAP και Microsoft. Ο Peng Xinyu, αντιπρόεδρος της Alibaba, θα ηγηθεί των εργασιών της Lingyang ως Δι- ευθύνων Σύμβουλος. Ο Xinyu είναι σαφής: Θέλει η Lingyang να είναι «όχι SaaS, αλλά DaaS». Με άλλα λόγια, θέλει να τοποθετήσει την ευφυΐα δεδομένων σε θέση, ώστε να ξε- κλειδώσει μέγιστη αξία για τις επιχειρήσεις. Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια λειτουργίας της, η Scoot , η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους και θυγα- τρική της Singapore Airlines με έδρα τη Σιγκαπού- ρη, θα προσφέρει 10.000 δωρεάν εισιτήρια για προορισμούς προς τους οποίους πετά. Στο πλαίσιο του προγράμματος This is How We Party , δέκα τυχεροί επιβάτες σε επιλεγμένες πτήσεις της Scoot από την 1η Ιουνίου έως τις 31 Αυγούστου 2022 θα κερδίσουν από ένα ταξίδι μετ' επιστροφής στην επόμενη πτήση τους με τη Scoot. «Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να γιορτάσει τα 10α γενέθλια της η Scoot από το να προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να πετούν περισσό- τερο», αναφέρει ο κος Τάκης Δημητρίου, επικεφα- λής της Asian Aviation που διαχειρίζεται τις υπηρε- σίες της Scoot σε Ελλάδα και Κύπρο. Επιβάτες της αεροπορικής που θα ταξιδέψουν με πτήση της Scoot έως τις 31 Αυγούστου μπορεί να είναι από τους τυχερούς που θα επιλεγούν τυχαία μέσω κλήρωσης από το πλήρωμα καμπίνας. Για πτήσεις μικρών αποστάσεων (διάρκεια ταξιδιού που δεν υπερβαίνει τις τρεις ώρες), η επιλογή των επιβατών θα γίνει μέσω κάρτας-ξυστό που θα παρα- λάβουν οι επιβάτες. Η κλήρωση των εισιτηρίων θα διεξαχθεί, επίσης, σε επιλεγμένους περιφερειακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, καθώς και στις σελίδες της Scoot στο Facebook και το Instagram. Η Alibaba λανσάρει την «Data-as-a-Service» Lingyang 10 χρόνια Scoot: 10.000 δωρεάν εισιτήρια στους επιβάτες της Του Στάθη Ασπιώτη
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz