TM_101
8 4|7|2022 #101 Η Marks & Spencer υλοποιεί την cloud oriented λύση Entersoft Retail τoυ ομί- λου Entersoft γ ια τα 27 καταστήματα και τα 110 τερματικά της σε όλη την Ελλάδα. Από τους κύριους στόχους της Marks & Spencer ήταν η επίτευξη της real time εφαρμογής των πολυάριθμων, παράλ- ληλων και συνδυαστικών προωθητικών ενεργειών απευθείας στα καταστήματα, χωρίς την παρεμβολή άλλου συστήμα- τος, τα οποία πλέον συντηρούνται και επαυξάνονται μέσα στο περιβάλλον του Entersoft Business Suite παρέχοντας πλούσιο, έγκαιρο και έγκυρο reporting για την επίτευξη των KPIs πωλήσεων. Επιπρόσθετα δίνεται η δυνατότητα κε- ντρικής συστημικής διαχείρισης των προ- νομίων των πελατών για αλλαγή και εξαρ- γύρωση κουπονιών και πόντων, με τα εκπτωτικά κουπόνια να δημιουργούνται μέσα στο σύστημα, για τον γρηγορότερο έλεγχο στην απόδοση και εξαργύρωση αυτών. Το αποτέλεσμα είναι η πλήρης ορατότητα του πελατολογίου από όλα τα καταστήματα, που παρέχει ευελιξία και ισχυρή αναβάθμιση της εμπειρίας του τελικού πελάτη, ο οποίος μπορεί να εξυπηρετηθεί από οποιοδήποτε σημείο πώλησης, ανεξάρτητα του καταστήματος της αρχικής αγοράς. Η Entersoft παρέδωσε στη Marks & Spencer ένα ευέλικτο, φιλικό και επεκτάσιμο σύ- στημα, με online διασύνδεση και πλήρη ενοποίηση με τα υπόλοιπα συστήματα της εταιρείας, σφραγίζοντας με αυτόν τον τρό- πο την αρχή μιας στρατηγικής συνεργασίας. Entersoft Retail επέλεξε η Marks & Spencer Η OPPO εισέρχεται στην ελληνική αγορά, έχοντας ως στόχο να εξελιχθεί σε ένα εκ των κορυφαίων brands στις προτιμήσεις των καταναλωτών και στην Ελλάδα. Η είσοδος της εταιρείας ξεκινά σήμερα, 4 Ιουλίου, με τη διάθεση των νέων smartphones – Find X5 Pro, Reno7 Lite 5G και OPPO A96 – σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες ειδών τεχνολογίας. Επιπλέον, η OPPO λανσάρει στην ελληνική αγορά και τα true wireless ακουστικά Enco Air2 και Enco Buds, τα οποία προσφέρουν υψηλής ποιότητας ήχο και μεγά- λης αντοχής μπαταρία. Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στη σύσταση τοπικού γραφείου, το οποίο είναι υπεύθυνο για όλες τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα. Στόχος της OPPO είναι να αποσπάσει μερίδια αγοράς αντίστοιχα με εκείνα που έχει σε διεθνές επίπεδο και να διευρύνει σταδιακά την γκάμα που θα διαθέτει στην ελληνική αγορά προϊ- όντων τεχνολογίας. «Έχοντας αποδείξει ότι μπορούμε να μετατρέπουμε καινοτόμες ιδέες σε προϊό- ντα, εκτιμούμε ότι η Ελλάδα θα εξελιχθεί σε μία σημαντική αγορά για την OPPO», αναφέρει ο Mars Cui, Γενικός Διευθυντής της OPPO για την Ελλάδα και την πε- ριοχή των Βαλκανίων. «Δεσμευόμαστε να αξιοποιήσουμε το ανθρώπινο ταλέντο που υπάρχει στην Ελλάδα, προκειμένου να αναπτύξουμε και να επεκτείνουμε το brand μας. Η διάθεση ενός αρκετά διευρυμένου χαρτοφυλακίου προϊόντων και οι στρατηγικές συνεργασίες με παρόχους και αλυσίδες λιανικής διασφαλίζουν ότι θα παρουσιάσουμε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης», επισημαίνει ο ίδιος. Η OPPO ξεκινάει τη δραστηριοποίησή της στην ελληνική αγορά
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz