Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

17 March 2022 09:57

Vortex HT για γρήγορη και αποτελεσματική διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης

Το Vortex HelpDesk & Ticketing είναι ένα σύγχρονο σύστημα υποβολής και διαχείρισης αιτημάτων από πελάτες για θέματα υποστήριξης, πωλήσεων ή λογιστηρίου. Προσφέρει εύκολη παρακολούθηση των αιτημάτων που θέτουν οι πελάτες, βελτίωση της οργανωτικής δομής, μείωση των εξόδων και αύξηση της παραγωγικότητας. Όλα αυτά αποβλέποντας ταυτόχρονα στη διευκόλυνση των πελατών.

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του Vortex HT είναι τα εξής:

  • Διαχείριση αιτημάτων: Ο πελάτης δημιουργεί νέο αίτημα και λαμβάνει μια αυτοματοποιημένη απάντηση για την παραλαβή του αιτήματός του. Το κάθε αίτημα δημιουργεί ένα «ticket», τη διευθέτηση του οποίου αναλαμβάνει ο υπεύθυνος χειριστής.
  • Διαδραστικότητα μεταξύ τμημάτων: Το σύστημα αξιολογεί και αναθέτει τη διεκπεραίωση του αιτήματος στο ανάλογο τμήμα του οργανισμού.
  • Ανακατεύθυνση αιτημάτων: Ο κάθε χειριστής έχει τη δυνατότητα να ανακατευθύνει ένα αίτημα στον επόμενη απαραίτητο χειριστή για τη διεκπεραίωσή του με τα απαραίτητα σχόλια.
  • Ενοποιημένος τρόπος επικοινωνίας: Το κάθε αίτημα μπορεί να δημιουργήσει αλυσιδωτές επικοινωνίες μεταξύ των χρηστών του οργανισμού, οι οποίες μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσα από το ίδιο ενιαίο περιβάλλον.
  • Παρακολούθηση πορείας αιτημάτων: Κάθε πελάτης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί online την εξέλιξη και την πορεία επίλυσης του αιτήματός του.
  • Πλήρες ιστορικό αιτημάτων: Στην καρτέλα του, ο κάθε πελάτης έχει πρόσβαση στο ιστορικό όλων των αιτημάτων του, όσων εκκρεμούν, αλλά και όσων έχουν ολοκληρωθεί.
  • Προτεραιοποίηση αιτημάτων: Υπάρχει η δυνατότητα να αποκτούν προτεραιότητα τα πιο κρίσιμα tickets.
  • Δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης 24/7.

Μετά την επίλυση και το κλείσιμο κάθε ticket, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να βαθμολογήσει την ποιότητα της εξυπηρέτησής του και η διοίκηση να βγάλει τα απαραίτητα στατιστικά.

Τεύχος 30

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ