Skip to main content
14 May 2024 05:49

TikTok: Αυτόματη επισήμανση περιεχομένου που δημιουργήθηκε με AI

Ενέργειες και συνεργασίες για την αυτόματη επισήμανση περιεχομένου που δημιουργήθηκε μέσω τεχνητής νοημοσύνης ανακοίνωσε το TikTok. Η πλατφόρμα θα αρχίσει να επισημαίνει αυτόματα περιεχόμενο που δημιουργείται μέσω AI και μεταφορτώνεται από συγκεκριμένες πλατφόρμες, ενώ πρωτοπορεί στον κλάδο με την εφαρμογή την τεχνολογία διαπιστευτηρίων περιεχομένου (Content Credentials), κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στις πλατφόρμες διαμοιρασμού βίντεο.

Ο Adam Presser, Head of Operations & Trust and Safety του Tik Tok, ανακοίνωσε: «Σήμερα, μοιραζόμαστε ενημερώσεις σχετικά με τις συνεχείς προσπάθειές μας να βοηθήσουμε τους δημιουργούς να εκφράσουν με ασφάλεια και υπευθυνότητα τη δημιουργικότητά τους, με περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη (AIGC). Το TikTok αρχίζει να επισημαίνει αυτόματα περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη όταν μεταφορτώνεται από ορισμένες άλλες πλατφόρμες. Για να το κάνουμε αυτό, συνεργαζόμαστε με τον Συνασπισμό για την Προέλευση και Αυθεντικότητα Περιεχομένου – Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA) και γινόμαστε η πρώτη πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο που εφαρμόζει την τεχνολογία Διαπιστευτηρίων Περιεχομένου – Content Credentials. Για να βοηθήσουμε την κοινότητά μας να περιηγηθεί στο AIGC και να διαχειριστεί την παραπληροφόρηση στο διαδίκτυο, λανσάρουμε επίσης νέους πόρους γραμματισμού στα μέσα, τους οποίους αναπτύξαμε με την καθοδήγηση ειδικών, όπως το Mediawise».

Συμπληρώνει: «Η τεχνητή νοημοσύνη δίνει απίστευτα δημιουργικές ευκαιρίες, αλλά μπορεί να μπερδέψει ή να παραπλανήσει τους θεατές εάν δεν γνωρίζουν ότι το περιεχόμενο δημιουργήθηκε από τεχνητή νοημοσύνη. Η επισήμανση βοηθά να γίνει ξεκάθαρο αυτό το πλαίσιο – γι’ αυτό επισημαίνουμε το AIGC κατασκευασμένο με εφέ TikTok AI και ζητάμε από τους δημιουργούς να επισημαίνουν το ρεαλιστικό AIGC για περισσότερο από ένα χρόνο. Κατασκευάσαμε, επίσης, ένα πρώτο στο είδος του εργαλείο για να το κάνουμε αυτό εύκολο, το οποίο έχουν χρησιμοποιήσει πάνω από 37 εκατομμύρια δημιουργοί από το περασμένο φθινόπωρο».

ΤΕΥΧΟΣ 505

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ