Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

27 May 2022 06:54

Skroutz: Εύκολη online παρουσία σε καταστήματα που δεν έχουν e-shop

Πολλοί συνεργάτες του Skroutz Marketplace μεγάλωσαν την επιχείρησή τους με τη βοήθειά του, σε μια περίοδο που το online shopping όχι μόνο έχει έρθει για να μείνει, αλλά αποτελεί και πρώτη επιλογή παγκοσμίως. Σύμφωνα με στοιχεία του statista.com, το 80% των καταναλωτών προτιμά να κάνει τα ψώνια του online, κι έτσι οι συνεργάτες του Skroutz επέλεξαν να κάνουν το ψηφιακό άλμα.

Μέσω του Skroutz Marketplace, οι έμποροι αποκτούν online παρουσία χωρίς την ύπαρξη δικού τους e-shop σε μια μεγάλη αγορά πάνω από 8 εκατ. ανθρώπων τον μήνα. Επιπλέον, το Skroutz αναλαμβάνει τα κόστη και τις καθημερινές διαδικασίες που αντλούν πολύ από τον χρόνο τους. Πιο συγκεκριμένα, διεκπεραιώνει τις αποστολές, διαχειρίζεται τις ακυρώσεις και τις επιστροφές, παρέχει υποστήριξη στους πελάτες και διασφαλίζει ασφαλείς πληρωμές. Το μόνο που απομένει στους εμπόρους να κάνουν είναι να πατήσουν το κουμπί και να αποδεχτούν τις παραγγελίες, αφού πρώτα έχουν εισάγει τα προϊόντα τους στο Skroutz.

Ο τρόπος λειτουργίας του είναι απλός: Απαιτείται εγγραφή από τους εμπόρους στο Skroutz Marketplace και εισαγωγή των προϊόντων τους μαζί με το απόθεμα, την τιμή και το βάρος τους απλά με ένα XML αρχείο. Σε κάθε παραγγελία ο έμπορος ενημερώνεται ώστε να επιλέξει τη μέρα και την ώρα παραλαβής από την εταιρεία ταχυμεταφορών, συσκευάζει το πακέτο, εκτυπώνει το voucher και παραδίδει στον courier.

Πατώντας εδώ, μπορείτε να διαβάσετε τις προσωπικές εμπειρίες των συνεργατών του Skroutz Marketplace.

Τεύχος 76

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ