Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
SingularLogic: Ξανά στο παιχνίδι από το 2021
Η στρατηγική επιλογή της Space Hellas για είσοδο στον κλάδο του Software Integration με την εξαγορά από κοινού με την Epsilon Νet, της εταιρείας SingularLogic και την απόκτηση από τη Space Hellas του πλειοψηφικού ποσοστού 60% και της διοίκησης αυτής, έχει αρχίσει να αποδίδει καρπούς όπως αποτυπώνεται στις οικονομικές καταστάσεις 2021 της SingularLogic, οι οποίες αναδεικνύουν το αποτέλεσμα των παραπάνω κινήσεων ως απολύτως επιτυχημένο.
Η SingularLogic, η οποία έκλεισε το 2020 με αρνητικά κεφάλαια 8,3 εκατ. ευρώ το 2021, παρουσιάζει πλήρως εξυγιασμένο ισολογισμό με θετικά ίδια κεφάλαια 9,2 εκατ. ευρώ θετικό κεφάλαιο κίνησης, καθαρό δανειακό χρέος 1,1 εκατ. ευρώ έναντι 26,8 εκατ. ευρώ το 2020 και κέρδη μετά φόρων 1,3 εκατ. ευρώ.
Αναλυτικότερα, το 2021 ήταν μία μεταβατική χρονιά για τη SingularLogic, καθώς μετά την εξαγορά ακολούθησε η διάσπαση κλάδου ιδιοπαραγώμενου λογισμικού, η οποία ολοκληρώθηκε στις 14/7/2021. Η προσπάθεια τοποθέτησης της εταιρείας σε τροχιά ανάπτυξης, με διατήρηση της υπεραξίας της μέσα σε ένα περιβάλλον συνεχών αλλαγών σε δομές και φιλοσοφία, μετά τη διάσπαση οδήγησε σε τζίρο 17 εκατ. ευρώ, επηρέασε το περιθώριο μεικτού κέρδους, το οποίο κυμάνθηκε στο 11% και αποτυπώθηκε σε μικτά κέρδη 2 εκατ. ευρώ. Στον αντίποδα, η μείωση των λειτουργικών εξόδων οδήγησε την εταιρεία σε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 0,3 εκατ. ευρώ και η αποτύπωση της χρηματοοικονομικής εξυγίανσης, που προέκυψε από την εξαγορά, κατέληξε σε κέρδη μετά φόρων (EAT) 1.3 εκατ. ευρώ.
Το 2022 η συνέχιση της στόχευσης του Ομίλου Space Hellas να επανατοποθετήσει τη SingularLogic σε κρίσιμα έργα και υποδομές του δημοσίου τομέα, με ταυτόχρονη διεύρυνση του αποτυπώματός της σε μεγάλους πελάτες του ιδιωτικού τομέα, της δίνει το δικαίωμα να προβάλλει δυναμικά τη σημαντική της υπεραξία και να βελτιώσει τόσο τις πωλήσεις της, όσο και τα περιθώρια κέρδους της σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα.