Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Phising με δόλωμα την DHL
Το τμήμα Threat Intelligence της Check Point® Software Technologies Ltd., δημοσίευσε την έκθεση Brand Phishing Report για το τρίτο τρίμηνο του 2022. Η έκθεση παρουσιάζει τα εμπορικά σήματα που μιμήθηκαν συχνότερα οι εγκληματίες στις προσπάθειές τους να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμών ατόμων κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, του Αυγούστου και του Σεπτεμβρίου.
Ενώ το LinkedIn ήταν το εμπορικό σήμα που αποτέλεσε την πιο συχνά μιμούμενη μάρκα τόσο το πρώτο όσο και το δεύτερο τρίμηνο του 2022, η μεταφορική εταιρεία DHL κατέλαβε την πρώτη θέση το τρίτο τρίμηνο, αντιπροσωπεύοντας το 22% όλων των προσπαθειών phishing παγκοσμίως. Η Microsoft βρίσκεται στη δεύτερη θέση (16%) και το LinkedIn έπεσε στην τρίτη θέση, αποτελώντας μόλις το 11% των απατών, σε σύγκριση με το 52% το Q1 και το 45% το Q2. Η αύξηση της DHL θα μπορούσε να οφείλεται εν μέρει σε μια μεγάλη παγκόσμια απάτη και επίθεση phishing για την οποία προειδοποίησε ο ίδιος ο γίγαντας των logistics λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του τριμήνου. Το Instagram εμφανίστηκε επίσης στην πρώτη δεκάδα της λίστας για πρώτη φορά αυτό το τρίμηνο, μετά από μια εκστρατεία phishing που σχετιζόταν με το «μπλε σήμα» και αναφέρθηκε τον Σεπτέμβριο.