Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Mακροοικονομικές τάσεις για μεταβαλλόμενη δυναμική τεχνολογίας και χρηστών
Σύμφωνα με την 18η ετήσια μελέτη Accenture Life Trends περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους αμφισβητούν -περισσότερο από ποτέ- το διαδικτυακό περιεχόμενο, ενώ 62% δηλώνει ότι η εμπιστοσύνη είναι ένας σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία επιλογής ενός brand. Η ανταπόκριση των ανθρώπων στις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις είναι ανάμεικτη. Δεδομένης της αυξημένης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης και της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης, οι πρόσφατες καινοτομίες επηρεάζουν αναπόφευκτα τις ψηφιακές εμπειρίες όλων. Αν και οι άνθρωποι απολαμβάνουν την ευκολία που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία, αισθάνονται όλο και μεγαλύτερη ανάγκη να αξιολογούν προσεκτικά τι βλέπουν και τι πιστεύουν, καθώς προσπαθούν να εξισορροπήσουν το ρόλο και τη σημασία της τεχνολογίας στη ζωή τους.
Η μελέτη Accenture Life Trends εντοπίζει πέντε παγκόσμιες μακροοικονομικές τάσεις που προβλέπουν τη μεταβαλλόμενη δυναμική μεταξύ της τεχνολογίας και των χρηστών, αναδεικνύοντας τόσο τις προκλήσεις όσο και τις ευκαιρίες για τα brands καθώς προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για να ανταποκριθούν στις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Αυτές οι τάσεις είναι:
Cost of Hesitations (Το Κόστος του Δισταγμού): Η αξιοπιστία της ψηφιακής τεχνολογίας απειλείται καθώς η αύξηση της ηλεκτρονικής απάτης θολώνει τα όρια μεταξύ πραγματικού και παραπλανητικού περιεχομένου. Η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνης ενισχύει αυτό το φαινόμενο, φθείροντας την εμπιστοσύνη των ανθρώπων στις ψηφιακές πλατφόρμες. Η μελέτη της Accenture δείχνει ότι περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους αμφισβητούν πλέον την αυθεντικότητα του διαδικτυακού περιεχομένου. Η διάβρωση της εμπιστοσύνης επηρεάζει τις ηλεκτρονικές αγορές και τις αλληλεπιδράσεις με τα brands, με 33% των ανθρώπων να αναφέρει περιστατικά deep-fake ή απάτης τον περασμένο χρόνο.
The Parent Trap (Η Παγίδα των Γονέων): Οι γονείς αντιμετωπίζουν την πρόκληση να βοηθήσουν την επόμενη γενιά να οικοδομήσει μια υγιή σχέση με την ψηφιακή τεχνολογία συχνά ενάντια στη θέλησή τους. Η απεριόριστη πρόσβαση στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενθαρρύνουν ακραίες συμπεριφορές και εκθέτουν τη νέα γενιά σε πολλαπλούς κινδύνους. Οι γονείς παρατηρούν την κατάσταση και αισθάνονται την επιτακτική ανάγκη να δράσουν, δημιουργώντας προστατευτικές δικλείδες ασφαλείας τη στιγμή που οι κυβερνήσεις προχωρούν σε κεντρικές πολιτικές αποφάσεις. Σύμφωνα με τα ευρήματα της Accenture, άτομα ηλικίας 18-24 ετών έχουν περισσότερες από διπλάσιες πιθανότητες σε σχέση με άτομα άνω των 55 να δηλώσουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την ταυτότητά τους.
Impatience Economy (Η Οικονομία της Ανυπομονησίας): Πολλοί τονίζουν ότι η εκπαίδευση, η σκληρή δουλειά και η αποφασιστικότητα μπορούν να διαμορφώσουν ένα επιθυμητό μέλλον. Ωστόσο, η περσινή τάση στα Life Trends αποκάλυψε ότι οι στόχοι και οι προτεραιότητες των ανθρώπων μεταβάλλονται ραγδαία. Σήμερα, τρεις στους τέσσερις καταναλωτές δηλώνουν ότι επιθυμούν οι εταιρείες να ανταποκρίνονται ταχύτερα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους.
The Dignity of Work (Η Αξιοπρέπεια της Εργασίας): Η αξιοπρέπεια της εργασίας δοκιμάζεται όλο και περισσότερο από τις επιχειρηματικές πιέσεις, τις τεχνολογικές εξελίξεις και τη μεταβαλλόμενη δυναμική. Καθώς η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη εισέρχεται στο χώρο εργασίας, η αξιοπρέπεια πρέπει να συνυπολογιστεί στις νέες προσδοκίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι θα (συν)εργαστούν με την τεχνολογία.
Social Rewilding (Κοινωνικός Επαναπροσδιορισμός): Οι άνθρωποι αναζητούν όλο και περισσότερο βάθος και αυθεντικότητα στις εμπειρίες τους, προκειμένου να συνδεθούν ουσιαστικά με τον κόσμο. Αντικατοπτρίζοντας μια αυξανόμενη επιθυμία να επανασυνδεθούν με τη φύση και ο ένας με τον άλλον, οι άνθρωποι αναζητούν ισορροπία μεταξύ της τεχνολογίας και των στιγμών χαράς και ευεξίας.