Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

22 October 2024 06:46

H Data Communication αναλαμβάνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Generali Hellas

Η Data Communication ανέλαβε την υλοποίηση και την υποστήριξη της λύσης Dynamics 365 for Customer Service (CRM) της Generali Hellas, στα πλαίσια του ψηφιακού της μετασχηματισμού, στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των ασφαλισμένων της και την παροχή προσωποποιημένων, υψηλού επιπέδου πελατοκεντρικών υπηρεσιών.

Στρατηγικός στόχος της Generali είναι να προσφέρει στους ανθρώπους ένα ασφαλές μέλλον μέσω της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της και της επένδυσής της σε σύγχρονες τεχνολογίες και βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης. Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία εμπιστεύτηκε την πολυετή εμπειρία τής εξειδικευμένης ομάδας της Data Communication (Microsoft Certified Partner), στην υλοποίηση επιτυχημένων CRM έργων, βασισμένων στην πλέον γνωστή και καινοτόμα σουίτα επιχειρηματικών εφαρμογών Dynamics 365 της Microsoft, αξιοποιώντας τις βέλτιστες πελατοκεντρικές πρακτικές που ενσωματώνουν και ενισχύονται μέσω τεχνητής νοημοσύνης για τη βέλτιστη υποστήριξη των διαδικασιών όλων των πελατοκεντρικών τμημάτων.

Σκοπός της συνεργασίας αυτής είναι η συντήρηση των υφιστάμενων υλοποιήσεων του Dynamics 365 for Customer Service (CRM), παράλληλα με την περαιτέρω επέκτασή τους, υιοθετώντας ένα ευέλικτο πλαίσιο συνεργασίας και agile μεθοδολογίας που συμβάλει στην ταχύτητα υλοποίησης και στην εισαγωγή προστιθέμενης αξίας. Η λύση παίζει σημαντικό ρόλο για την υποδοχή, επίλυση και δρομολόγηση των αιτημάτων πελατών και συνεργατών της Generali Hellas, προσφέροντας συνδεδεμένη και προσωποποιημένη, πολυκαναλική εμπειρία εξυπηρέτησης, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την τήρηση των συμφωνηθέντων επιπέδων εξυπηρέτησης SLA’s.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ