Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

19 September 2022 06:45

Data Ally: Η Samsung παραβιάστηκε ξανά

Σύμφωνα με την Data Ally η επαρκής προστασία λογισμικού προστασίας από ιούς είναι απαραίτητη για ιδιώτες και επιχειρήσεις όλων των μεγεθών

Η Samsung εντάχθηκε στη συνεχώς αυξανόμενη λίστα των εταιρειών υψηλού προφίλ με προβλήματα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Την προηγούμενη εβδομάδα, επιβεβαίωσε δεύτερη παραβίαση δεδομένων για φέτος: Τον Ιούλιο του 2022 συστήματα που βρίσκονται στις ΗΠΑ παραβιάστηκαν. Τον επόμενο μήνα, η Samsung απέδειξε ότι οι hackers μπορούσαν να έχουν πρόσβαση και να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες των χρηστών της Samsung. Ως αποτέλεσμα, ο τεχνολογικός γίγαντας ανέλαβε δράση για να εξασφαλίσει τα κενά ασφαλείας και εξέδωσε μια δήλωση τον Σεπτέμβριο του 2022.

Η Samsung επιβεβαίωσε ότι οι εκτεθειμένες πληροφορίες δεν περιείχαν αριθμούς κοινωνικής ασφάλισης ούτε στοιχεία πιστωτικής κάρτας. Ωστόσο, δεδομένα όπως η ημερομηνία γέννησης, η διεύθυνση, το ονοματεπώνυμο, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών και οι πληροφορίες εγγραφής προϊόντος, είναι πιθανότατα τώρα στα χέρια των hackers.

Η Samsung δεν έχει δώσει ακόμη πληροφορίες σχετικά με το πόσοι χρήστες έχουν επηρεαστεί από την παραβίαση. Ωστόσο, η εταιρεία έχει αρχίσει να ειδοποιεί τους επηρεασμένους πελάτες για το συμβάν ασφαλείας. Επιπλέον, εάν ένας χρήστης δεν έχει λάβει ακόμη e-mail από την εταιρεία, οι πιθανότητες να φτάσει ένα μήνυμα ειδοποίησης είναι σχετικά υψηλές. Η παραμονή σε εγρήγορση είναι απαραίτητη, καθώς ο κυβερνοεγκληματίας θα μπορούσε ενδεχομένως να χρησιμοποιήσει τις κλεμμένες προσωπικές πληροφορίες για απόπειρες phishing εναντίον των θυμάτων.

Η κορεατική εταιρεία τεχνολογίας άνω των 40 ετών δήλωσε ότι λυπάται βαθύτατα για την όποια ταλαιπωρία προκαλεί η παραβίαση στους πελάτες της εταιρείας. Η δήλωση που εκδόθηκε για αυτήν την παραβίαση είναι παρόμοια με αυτή που έδωσαν στις αρχές του 2022 όταν η εταιρεία δέχθηκε ξανά χακάρισμα.

Η Samsung υπενθύμισε στη βάση χρηστών της στις ΗΠΑ ότι οι χρήστες μπορεί να έχουν την επιλογή να λαμβάνουν δωρεάν ετήσια έκθεση πίστωσης από τα Equifax, Experian ή TransUnion. Ωστόσο, η εταιρεία δεν θα αποζημιώσει τους πληγέντες για πιστωτικές αναφορές. Η Samsung επιβεβαίωσε ότι οι καταναλωτικές συσκευές δεν εμπλέκονται σε αυτό το περιστατικό και κάλεσε τους πελάτες της να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες Samsung ως συνήθως. Ωστόσο, δεν εξήγησε γιατί τους πήρε περισσότερο από έναν μήνα για να διορθώσουν και να αναφέρουν το περιστατικό ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.

Παρόλο που το χακάρισμα αφορούσε μόνο τους διακομιστές της Samsung, το γεγονός ότι η εταιρεία κρατά μυστικό τον αριθμό των επηρεαζόμενων χρηστών γεννά ερωτήματα για το μέγεθος της παραβίασης. Ας ελπίσουμε ότι η αντίληψη της Samsung σχετικά με τις καταναλωτικές συσκευές και τις διεπαφές ελέγχου εντός εφαρμογής είναι σωστή. Δυστυχώς, ακόμη και μεγάλες εταιρείες όπως η Samsung μπορούν να γίνουν θύματα του εγκλήματος στον κυβερνοχώρο, σε αυτήν την περίπτωση, για δεύτερη φορά το 2022.

Τεύχος 132

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ