LATEST
Cloud Support Engineer για την Cyberint

Η Cyberint, εταιρεία της Check Point Software, προσλαμβάνει Cloud Support Engineer, Tier 3. Οι αρμοδιότητες της συγκεκριμένης θέσης περιλαμβάνουν:
• Αντιμετώπιση προβλημάτων σε επίπεδο εμπειρογνωμόνων για θέματα εφαρμογών, διαμορφώσεων, τρωτών σημείων ασφαλείας και γενικής λειτουργικότητας.
• Στενή συνεργασία με πελάτες και εσωτερικές ομάδες για τη διάγνωση και επίλυση σύνθετων τεχνικών προκλήσεων.
• Διερεύνηση συμπεριφορών και ανωμαλιών εφαρμογών, εντοπισμός των βαθύτερων αιτιών και σύσταση κατάλληλων λύσεων.
• Ανάληψη της ευθύνης για τις περιπτώσεις κλιμακούμενης υποστήριξης, εξασφαλίζοντας την έγκαιρη και διεξοδική επίλυση.
• Εντοπισμός μοτίβων σε επαναλαμβανόμενα ζητήματα και συμβολή σε μόνιμες διορθώσεις ή παρακάμψεις.
• Συνεργασία με τις ομάδες ανάπτυξης και προϊόντων για την αντιμετώπιση των βαθύτερων αιτιών και τη βελτίωση της αξιοπιστίας της εφαρμογής.
• Διατήρηση επαγγελματικής και προληπτικής επικοινωνίας με τους πελάτες καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής της υποστήριξης.
• Διασφάλιση ότι οι λύσεις είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών, θέτοντας παράλληλα ακριβείς προσδοκίες.
• Συνεργασία με τις πωλήσεις και άλλες εσωτερικές ομάδες για την παροχή επαγγελματικών υπηρεσιών, ενισχύοντας την υιοθέτηση και την ικανοποίηση των πελατών.
• Βοήθεια με την ένταξη, τις ενσωματώσεις και τις προσαρμοσμένες διαμορφώσεις, ανάλογα με τις ανάγκες.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να πατήσετε εδώ.