Skip to main content
21 October 2024 05:49

Check Point Software: Κυρίαρχα brand phishing για το Γ’ τρίμηνο του 2024

Το Threat Intelligence τμήμα της Check Point® Software Technologies κυκλοφόρησε την τελευταία της Brand Phishing κατάταξη για το 3ο τρίμηνο του 2024. Αυτή η έκθεση ρίχνει φως στις μάρκες που μιμούνται συχνότερα οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου, στις προσπάθειές τους να εξαπατήσουν και να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμής, τονίζοντας τους συνεχιζόμενους κινδύνους που σχετίζονται με επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος στο σημερινό ψηφιακό τοπίο.

Κατά το τρίτο τρίμηνο, η Microsoft συνεχίζει να κυριαρχεί ως η πιο μιμούμενη μάρκα, αντιπροσωπεύοντας το 61% όλων των σχετικών προσπαθειών phishing. Η Apple διατηρεί τη δεύτερη θέση με 12%, ενώ η Google έχει αναρριχηθεί στην τρίτη θέση με 7%. Επιπλέον, η Alibaba κάνει το ντεμπούτο της στο top 10 στην έβδομη θέση και η Adobe επανέρχεται στην κατάταξη στη θέση οκτώ, σηματοδοτώντας την πρώτη της εμφάνιση από το 2ο τρίμηνο του 2022. Ο τομέας της τεχνολογίας παραμένει ο κλάδος με τις περισσότερες πλαστοπροσωπίες, ακολουθούμενος από τα κοινωνικά δίκτυα και τις τράπεζες, υπογραμμίζοντας τις επίμονες ευπάθειες που αντιμετωπίζουν οι μεγάλοι πάροχοι διαδικτυακών υπηρεσιών. Οι πρώτες 10 επωνυμίες στη λίστα βάσει της συνολική εμφάνισή τους σε συμβάντα ηλεκτρονικού ψαρέματος επωνυμίας κατά το 3ο τρίμηνο του 2024 είναι:

• Microsoft: 61%.

• Apple: 12%.

• Google: 7%.

• Facebook: 3%.

• WhatsApp: 1,2%.

• Amazon: 1,2%.

• Alibaba: 1,1%.

• Adobe: 0,8%.

• Twitter: 0,8%.

• Adidas: 0,6%.

ΤΕΥΧΟΣ 602

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ