Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Sitecore Brand Authenticity: Η συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα
Η Sitecore® παρουσιάζει την νέα έρευνα Sitecore Brand Authenticity Report 2022, η οποία διεξήχθη με τη συμμετοχή 1070 καταναλωτών από την Ελλάδα και από την οποία προκύπτουν εντυπωσιακά αποτελέσματα για τα ελληνικά brands.
Συνολικά, το 71% να απαιτεί από ένα brand να δείχνει ενσυναίσθηση και κατανόηση για να χτίσει μια ισχυρότερη σχέση. 6 στους 10 θέλουν να συνδεθούν με ένα brand σε προσωπικό επίπεδο.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το Brand Loyalty δεν αποτελεί έναν σταθερό στόχο στην Ελλάδα. Μόλις το 18% των καταναλωτών εμφανίζεται να περιγράφει τον εαυτό του ως οπαδό του αγαπημένου του brand, ενώ μόνο το 10% δηλώνει ότι είναι μέλος μιας κοινότητας. Από την άλλη, μόλις το 4% δηλώνει ότι είναι influencer ή υποστηρικτής του αγαπημένου του brand, με τους κλάδους των καταναλωτικών αγαθών, της καταναλωτικής τεχνολογίας και της υγείας και ευεξίας δημιουργούν το μεγαλύτερο brand loyalty.
Παρόλο που οι εταιρείες καταναλωτικής τεχνολογίας, καταναλωτικών αγαθών, υγείας και ευεξίας λαμβάνουν τους υψηλότερους βαθμούς, μόνο 1 στους 5 δηλώνει ότι οι κλάδοι αυτοί είναι «εξαιρετικά διαφανείς και αυθεντικοί».
Στην πραγματικότητα, σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (93%) υποστήριξαν ότι τα brands θα πρέπει να καταβάλλουν συνειδητή προσπάθεια για να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους αισθάνονται ότι εκπροσωπούνται στο marketing και την επικοινωνία τους.
Αξιοσημείωτο είναι ότι οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν από μια επωνυμία με ισχυρή ηθική στάση, αν και η τιμή εξακολουθεί να αποτελεί βασικό κριτήριο για την πλειονότητα των καταναλωτών.
4 στους 10 Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι έχουν στραφεί στην ψηφιακή τεχνολογία (40%), ιδίως όσοι είναι κάτω των 44 ετών ή εργάζονται, παρά επιλέγουν την προσωπική αγοραστική εμπειρία (34%). Οι μισοί αισθάνονται ότι έχουν δημιουργήσει μια βαθύτερη σύνδεση με κάποιες εταιρείες φέτος, μέσω της online εμπειρίας τους. Επίσης, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές έχουν ψωνίσει από κινητή συσκευή και το 61% κατατάσσει την ευκολία των αγορών μέσω κινητού ως τον πιο σημαντικό τρόπο με τον οποίο ένα brand μπορεί να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία. Τέλος, οι πληρωμές από τρίτους γίνονται επίσης όλο και πιο συνηθισμένες.
Για να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με την έρευνα, πατήστε εδώ.