Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Το μέλλον του Retail από τον Όμιλο Epsilon Net
Ο Όμιλος Epsilon Net συμμετείχε στο διεθνές συνέδριο «Future of Retail 2022» που διοργάνωσε η ΕΣΕΕ και έλαβε χώρα το τριήμερο 27 – 29 Μαΐου στο Intercontinental. Σύμφωνα με τις εισηγήσεις των εκπροσώπων του Ομίλου, βασική προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις του κλάδου Retail αποτελεί η επιλογή των απαραίτητων ψηφιακών λύσεων, ώστε να εξασφαλίσουν την προσαρμοστικότητα, που χρειάζονται, για να συνεχίσουν να αναπτύσσονται στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Πιο αναλυτικά, στη θεματική ενότητα Αναδυόμενες στρατηγικές λιανικής, ηλεκτρονικό εμπόριο και καινοτομία, ο κος Χρήστος Κωστούλας, Διευθύνων Σύμβουλος της Digital4U, εξειδικευμένης θυγατρικής του Ομίλου στους τομείς του Ecommerce και του Digital Marketing, υπογράμμισε ότι «βρισκόμαστε στη μέση μιας ψηφιακής επανάστασης της οποίας δεν γνωρίζουμε το μέλλον. Το μόνο που είναι σίγουρο, είναι ότι η βασική αλλαγή είναι αυτή των καταναλωτικών προτύπων, με τον καταναλωτή να δέχεται έναν εξαιρετικά σημαντικό όγκο πληροφοριών που τον καθιστούν ευμετάβλητο. Ως εκ τούτου, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να απορροφήσουν τη νέα πραγματικότητα και να στραφούν στην υιοθέτηση ψηφιακών λύσεων που θα τις διευκολύνουν να ανταποκριθούν με ασφάλεια στα νέα δεδομένα».
Επίσης, την τελευταία μέρα του συνεδρίου, στη θεματική ενότητα Έξυπνες Συναλλαγές & Νέες Τάσεις στις Πληρωμές, o κος Πέτρος Κοραλής, Διευθυντής Πωλήσεων της Epsilon Net, τόνισε ότι η πανδημία συνετέλεσε καθοριστικά στην επέκταση της ψηφιοποίησης τόσο του λιανεμπορίου όσο και του επιχειρηματικού κόσμου γενικότερα, υποστηρίζοντας ότι η πληροφορική παραγάγει λύσεις και στον χώρο των ηλεκτρονικών πληρωμών. Οι πολυκαναλικές πληρωμές, σημείωσε, είναι, πλέον, εύκολα εφαρμόσιμες, εξασφαλίζουν τη φιλικότητα προς τον πελάτη, προσφέροντάς του ενισχυμένο customer experience και, παράλληλα εξοικονομούν κόστος και χρόνο, ενώ πραγματοποιούνται με ασφάλεια. Παράλληλα, υπογράμμισε, πως η διασύνδεση με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ θα διευκολύνει την ψηφιοποίηση, ενώ το έργο των μικρών επιχειρήσεων μπορεί να ενισχυθεί σημαντικά με την υιοθέτηση ενός αποτελεσματικού πληροφοριακού συστήματος συνδυαστικά με υπηρεσίες Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.