Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
ITCON Greece 2022
Οι νέες καινοτόμες λύσεις της ManageEngine
Το Techmail παρευρέθηκε στην ITCON Greece 2022 για να παρακολουθήσει όλες τις νέες κυκλοφορίες της ManageEngine
Της Βασιλικής Χονδροδήμου
Μετά από 3 χρόνια απουσίας, το ITCON Greece της ManageEngine επέστρεψε και πραγματοποιήθηκε στο Divani Caravel χθες, Τρίτη 31 Μαΐου, σε συνεργασία με την ChannelIT, αποκλειστικό διανομέα των λύσεων της ManageEngine για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, ο τρόπος εργασίας έχει αλλάξει ριζικά, εξαιτίας της πανδημίας, δημιουργώντας νέες ανάγκες αλλά και νέες προκλήσεις στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Η ManageEngine, αφουγκραζόμενη όλες τις αλλαγές αυτές, προσαρμόστηκε, δημιουργώντας ευέλικτα λογισμικά για την υποστήριξη, διαχείριση και ασφάλεια της υποδομής πληροφορικής των εταιρειών κάθε κλάδου, συμβάλλοντας στη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργίας των επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο του ITCON Greece, παρουσιάστηκαν όλες οι νέες, φιλικές προς τον χρήστη και value-for-money λύσεις που προσφέρει η εταιρεία.
Η κα Αλέξια Χριστοφή, Business Development Manager της Channel IT, άνοιξε την εκδήλωση τονίζοντας ότι ο ψηφιακός κόσμος βοήθησε τις επιχειρήσεις να διατηρήσουν το business continuity σε αυτές τις αντίξοες συνθήκες, να αποκτήσουνε περισσότεροι άνθρωποι πρόσβαση σε αυτόν και φυσικά να λύσουν πολλά από τα ζητήματα που προέκυψαν λόγω της πανδημίας.
Στη συνέχεια, ο κος Γιάννης Σύρρος, Πρόεδρος του WITSA, πραγματοποίησε ομιλία με τίτλο Ψηφιακός Μετασχηματισμός: Μαραθώνιος ή σπριντ, όπου τόνισε πως το όραμα του WITSA είναι να εκπληρώσει την ψηφιακή εποχή. Αυτό θα επιτευχθεί ακολουθώντας τις τεχνολογικές τάσεις (cybersecurity, cloud, AR, automation) και επενδύοντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, ώστε να πάψει να υφίσταται το ψηφιακό χάσμα. Επιπλέον, στάθηκε στο γεγονός ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο «επωφελήθηκε» από την πανδημία, μιας και ο κόσμος στράφηκε περισσότερο στη χρήση του Internet. Ως εκ τούτου, είναι αναγκαίο να πραγματοποιηθούν σχέδια και δράσεις που θα τονώσουν την ανταγωνιστικότητα της αγοράς. Σε όλο αυτό το πλάνο, οι Κυβερνήσεις παγκοσμίως θα πρέπει να συνεργαστούν με τη Βιομηχανία και οι Ψηφιακές Τεχνολογικές Πολιτικές πρέπει να διαμορφώνουν η μία την άλλη. Κλείνοντας την ομιλία του, ο κος Σύρρος, αξιοποίησε το απόφθεγμα του Walt Disney “The way to get started is to quit talking and begin doing” για να τονίσει ότι αυτό που πρέπει να συμβεί από εδώ και πέρα είναι ένας μαραθώνιος πράξεων.
Ακολούθησαν ομιλίες από product experts της ManageEngine και μηχανικούς της ChannelIT, οι οποίοι ανέλυσαν μεθόδους για την αποτελεσματική αντιμετώπιση περιστατικών ασφάλειας, για την προστασία δικτύων, κρίσιμων υποδομών κι ευαίσθητων εταιρικών πληροφοριών, αλλά και τρόπους για τη βελτιστοποίηση εργασιών ρουτίνας του ActiveDirectory, για την απομακρυσμένη διαχείριση endpoints και πολλά ακόμη μείζονα θέματα που άπτονται των σύγχρονων τμημάτων ΙΤ, με στόχο την απλούστευση και αυτοματοποίηση των καθημερινών διαδικασιών. Παράλληλα, ο κος Δημήτρης Μικέδης και ο κος Κώστας Τζιάζας, επικεφαλής των συστημάτων υποδομών στη Zeniθ και στη Hermes Airports, αντίστοιχα, παρουσίασαν περιπτώσεις χρήσης από υλοποιήσεις έργων στις εταιρείες τους, με τα προϊόντα της ManageEngine.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκδήλωση είχε και επετειακό χαρακτήρα, μιας και η ManageEngine συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια δραστηριοποίησης στον κλάδο του Information Technology.