Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Skroutz: Εύκολη online παρουσία σε καταστήματα που δεν έχουν e-shop
Πολλοί συνεργάτες του Skroutz Marketplace μεγάλωσαν την επιχείρησή τους με τη βοήθειά του, σε μια περίοδο που το online shopping όχι μόνο έχει έρθει για να μείνει, αλλά αποτελεί και πρώτη επιλογή παγκοσμίως. Σύμφωνα με στοιχεία του statista.com, το 80% των καταναλωτών προτιμά να κάνει τα ψώνια του online, κι έτσι οι συνεργάτες του Skroutz επέλεξαν να κάνουν το ψηφιακό άλμα.
Μέσω του Skroutz Marketplace, οι έμποροι αποκτούν online παρουσία χωρίς την ύπαρξη δικού τους e-shop σε μια μεγάλη αγορά πάνω από 8 εκατ. ανθρώπων τον μήνα. Επιπλέον, το Skroutz αναλαμβάνει τα κόστη και τις καθημερινές διαδικασίες που αντλούν πολύ από τον χρόνο τους. Πιο συγκεκριμένα, διεκπεραιώνει τις αποστολές, διαχειρίζεται τις ακυρώσεις και τις επιστροφές, παρέχει υποστήριξη στους πελάτες και διασφαλίζει ασφαλείς πληρωμές. Το μόνο που απομένει στους εμπόρους να κάνουν είναι να πατήσουν το κουμπί και να αποδεχτούν τις παραγγελίες, αφού πρώτα έχουν εισάγει τα προϊόντα τους στο Skroutz.
Ο τρόπος λειτουργίας του είναι απλός: Απαιτείται εγγραφή από τους εμπόρους στο Skroutz Marketplace και εισαγωγή των προϊόντων τους μαζί με το απόθεμα, την τιμή και το βάρος τους απλά με ένα XML αρχείο. Σε κάθε παραγγελία ο έμπορος ενημερώνεται ώστε να επιλέξει τη μέρα και την ώρα παραλαβής από την εταιρεία ταχυμεταφορών, συσκευάζει το πακέτο, εκτυπώνει το voucher και παραδίδει στον courier.
Πατώντας εδώ, μπορείτε να διαβάσετε τις προσωπικές εμπειρίες των συνεργατών του Skroutz Marketplace.