Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

12 May 2022 09:01

Η Price Waterhouse Coopers ανάδοχος για τον μετασχηματισμό των ΕΛΤΑ

Μετά από μία πολύμηνη, διεθνή διαγωνιστική διαδικασία που δρομολογήθηκε υπό την έγκριση του βασικού μετόχου των ΕΛΤΑ, της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας (Υπερταμείο), η Price Waterhouse Coopers (PwC) αναλαμβάνει, με διετή σύμβαση, ανάδοχος του έργου συμβούλου, για τον επιχειρησιακό μετασχηματισμό και την αναδιάρθρωση των ΕΛΤΑ

To πλάνο του επιχειρησιακού μετασχηματισμού εκτείνεται σε όλο το εύρος των λειτουργιών του Ομίλου ΕΛΤΑ (Εμπορικό, Δίκτυο Εξυπηρέτησης, Διανομή, Κέντρα Διαλογής, και Διαβιβάσεις) και περιλαμβάνει τη φάση του σχεδιασμού και την φάση της υλοποίησης. Προβλέπει ριζικές αλλαγές στο βασικό μοντέλο λειτουργίας του Ομίλου καθώς και στην Οργανωτική δομή των βασικών υποστηρικτικών λειτουργιών μέσα από κοινό ομιλικό πρίσμα. Ο ανάδοχος θα υποστηρίξει αφενός το έργο του επιχειρησιακού μετασχηματισμού και αφετέρου όλα τα υπόλοιπα έργα που εντάσσονται στο πλάνο του μετασχηματισμού του Ομίλου, όπως και αυτά που αφορούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό. 

Σε ότι αφορά το κομμάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού που εντάσσεται στην προσπάθεια της ψηφιακής μετάβασης, τα ΕΛΤΑ δρομολογούν επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ. Ο σχεδιασμός της διοίκησης περιλαμβάνει τη διασφάλιση πρόσβασης των καταναλωτών σε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσιών, μέσω ψηφιακών και φυσικών καναλιών, προσφέροντας απομακρυσμένη πρόσβαση.

Επίσης, δρομολογούνται αλλαγές στο περιβάλλον διαχείρισης επιχειρηματικών πόρων (ERP), στο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) και στον στόλο των ΕΛΤΑ.

Οι πιο σημαντικές δράσεις που δρομολογούνται είναι:

  • Η νέα, ολιστική εμπειρία πελάτη, με πρόσβαση σε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες μέσω ψηφιακών και φυσικών καναλιών (web, mobile, call center). Θα προσφέρει άμεση και απομακρυσμένη πρόσβαση στις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ χωρίς φυσική επαφή και παρουσία στα καταστήματα λιανικής.
  • Ο ψηφιακός ταχυδρόμος, που περιλαμβάνει την παροχή κινητών συσκευών με ειδικό λογισμικό. Θα επιτρέπει στους ταχυδρόμους να παρέχουν υφιστάμενες και νέες υπηρεσίες, όπως συλλογή πληρωμών, έκδοση αποδείξεων παράδοσης, εκτύπωση καρτών ειδοποίησης και άλλα, στοχεύοντας στην αισθητή ενδυνάμωση της παράδοσης στον τελικό αποδέκτη, το λεγόμενο last mile delivery.
  • Τα interactive kiosks, που φέρνουν την ψηφιακή διεπαφή με τον πελάτη-πολίτη σε υπηρεσίες όπως η παράδοση και παραλαβή δεμάτων και επιστολών, με τη χρήση έξυπνων λύσεων ιχνηλάτησης.
  • Η ανάπτυξη υποδομών αυτόματης ταξινόμησης και διαλογής δεμάτων στα κέντρα διανομής για την καλύτερη εξυπηρέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, τη μείωση του χρόνου διαχείρισης και τη μείωση του κόστους. Κάτι που σύντομα θα αυξήσει τη διαχειριστική μας δυνατότητα σε περισσότερα από 100.000 αντικείμενα ημερησίως.
  • Το περιβάλλον διαχείρισης επιχειρηματικών πόρων (ERP) για την επεξεργασία και αξιοποίηση όλων των δεδομένων της επιχείρησης, καθώς και την εφαρμογή διαχείρισης ανθρώπινων πόρων (HRMS).
  • Το πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM), με στόχο τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών των πωλήσεων και του marketing και την τιμολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Το νέο σύστημα τηλεματικής και δρομολόγησης για ολόκληρο τον στόλο οχημάτων.

Τεύχος 63

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ