Skip to main content
8 April 2022 05:48

Οι προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών σύμφωνα με την έρευνα YouGov Profiles

H online ποσοτική πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η YouGov με τη Focus Bari, που είναι ο Affiliate Partner της για την Ελλάδα, έδειξε ότι οι Έλληνες καταναλωτές αναζητούν πολύ πιο συστηματικά τις καλύτερες ευκαιρίες στα ψώνια και στις αγορές τους. Σύμφωνα με αποτελέσματα της έκδοσης του Απριλίου 2022:

  • Οκτώ στους δέκα Έλληνες αξιοποιούν ειδικές προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια, ηλεκτρονικούς εκπτωτικούς κωδικούς, με τους τελευταίους να αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή αξιοποίησης των αγοραστικών ευκαιριών που προσφέρουν οι επιχειρήσεις στους καταναλωτές τους.
  • Ένας στους δύο Έλληνες έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα είδος από πηγή μεταχειρισμένων ειδών (second hand) μέσα στους τελευταίους τρεις μήνες.
  • Επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πολύ πιο προσεκτικοί με τα οικονομικά τους σε σχέση με παλιότερες εποχές.
  • Αντίστοιχη αναλογία δηλώνουν πως αναζητούν και προτιμούν τα είδη που είναι σε ειδικές προσφορές ή στις χαμηλότερες δυνατές τιμές.
  • Ακολουθούν προγράμματα πιστότητας (loyalty) των μαρκών, καθώς πιστεύουν πως είναι ένας καλός τρόπος επιβράβευσης μιας επιχείρησης στους πελάτες της.

Τεύχος 47

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ