Skip to main content
17 March 2025 06:54

Οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν πολλά χρήματα σε ψυχαγωγικό gaming

Νέα στοιχεία από τη Visa αποκαλύπτουν ότι οι δαπάνες των κατόχων καρτών Visa στην κατηγορία της ψυχαγωγίας gaming στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 16,7% σε ετήσια βάση το 2024, αντιπροσωπεύοντας ρυθμό ανάπτυξης 40% υψηλότερο από τη συνολική αύξηση των δαπανών των κατόχων καρτών Visa.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι δαπάνες για αγορές υπηρεσιών ψυχαγωγίας gaming αυξήθηκαν κατά 60% περισσότερο από τα ταξίδια, 75% περισσότερο από τη μόδα και 85% περισσότερο από το θέατρο και τον κινηματογράφο κατά το τελευταίο έτος, καθιστώντας τον έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Visa, οι gamers ξοδεύουν περισσότερα και πραγματοποιούν περισσότερες συναλλαγές σε σύγκριση με τον μέσο κάτοχο κάρτας Visa στην Ευρώπη, με εκείνους στην Ισπανία να ξοδεύουν τα περισσότερα για ψυχαγωγία gaming και εκείνους στην Ουγγαρία να έχουν τον υψηλότερο αριθμό συναλλαγών κατά μέσο όρο.

Η έρευνα της Visa υπογραμμίζει την αυξανόμενη επιρροή των δημιουργών περιεχομένου στις αγορές που σχετίζονται με gaming, με πάνω από το ένα τέταρτο (28%) των gamers να δηλώνουν ότι οι δημιουργοί περιεχομένου διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις των δαπανών τους. Περισσότεροι από τους μισούς (53%) αλληλεπιδρούν με influencers gaming τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, σύμφωνα με τη Visa, ποσοστό που αυξάνεται σε επτά στους δέκα (70%) σε ό,τι αφορά gamers ηλικίας 18 έως 24 ετών.

Καθώς αυξάνεται η ζήτηση για περιεχόμενο ψυχαγωγίας gaming, αυξάνεται και η προσφορά – με τη Visa να διαπιστώνει ότι τρεις στους δέκα (30%) gamers είτε κάνουν streaming (11%) είτε μοιράζονται περιεχόμενο σχετικό με παιχνίδια στα social media (19%). Από αυτούς που δημιουργούν περιεχόμενο, ένας στους πέντε (21%) θεωρεί τον εαυτό του «δημιουργό περιεχομένου gaming», ενώ περισσότεροι από τους μισούς (52%) θα σκέφτονταν να γίνουν στο μέλλον. Η Visa διαπιστώνει ότι σχεδόν εννέα στους δέκα (91%) gamers πιστεύουν ότι η καριέρα του gaming influencer έχει γίνει πιο ελκυστική τα τελευταία τρία χρόνια.

ΤΕΥΧΟΣ 694

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ