Skip to main content
11 February 2025 06:54

Εξαρτημένοι από τα social media οι Έλληνες

Άρρηκτα συνδεδεμένοι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι οι Ελληνίδες και οι Έλληνες, σύμφωνα με την έρευνα της Palmos Analysis, που παρουσιάστηκε στο ΕΡΤNEWS, στην εκπομπή «Αναλύσεις». Αναλυτικά τα αποτελέσματα της πανελλαδικής έρευνας:

• Περίπου 1 στους 4 (23%) έχουν λογαριασμούς και στα πέντε δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Messenger, Instagram, YouTube, TikTok).

• Το Instagram είναι η δημοφιλέστερη επιλογή μέσου κοινωνικής δικτύωσης στους νέους (70% στις ηλικίες 17-24 ετών και 48% στις ηλικίες 25-34 ετών), το Facebook είναι δημοφιλέστερο στις ηλικίες 35 και άνω (50% στους 35-44 ετών, 59% στους 45-54 ετών, 53% στους 55-64 ετών και 60% στους 65 ετών και άνω).

• Πάνω από 9 στους 10 χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (93%) δηλώνουν ότι επισκέπτονται τους λογαριασμούς τους τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Περισσότεροι από 7 στους 10 (73%) δηλώνουν ότι τους επισκέπτονται πολλές φορές την ημέρα και 2 στους 10 (21%) δηλώνουν ότι είναι συνεχώς συνδεδεμένοι στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

• Η συχνότητα επισκέψεων αυξάνεται σημαντικά στους νεότερους, ωστόσο και οι ηλικιωμένοι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναφέρουν ότι επισκέπτονται τους λογαριασμούς τους πολλές φορές την ημέρα ή είναι συνεχώς συνδεδεμένοι σε ποσοστό άνω του 50%.

• Το 95% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης επισκέπτονται τους λογαριασμούς τους και στον ελεύθερο χρόνο τους. Περίπου 1 στους 5 (22%) επισκέπτονται τους λογαριασμούς τους την ώρα της εργασίας ή των σπουδών, το 17% όταν βρίσκονται με φίλους / γνωστούς και το 14% στη διάρκεια των γευμάτων. Η χρήση κατά τη διάρκεια εργασίας / σπουδών, γευμάτων και συνεύρεσης με φίλους / γνωστούς εμφανίζει σχεδόν διπλάσια ποσοστά στους νέους μέχρι 34 ετών και στους φοιτητές / σπουδαστές, ενώ εμφανίζεται αυξημένη και στους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα.

Τρεις, ισοδύναμοι, οι βασικοί λόγοι χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: ειδησεογραφική ενημέρωση, διασκέδαση / ψυχαγωγία και ενημέρωση για τα νέα φίλων / συγγενών (63% ο καθένας). Ακολουθούν οι επαγγελματικοί λόγοι (21%), η ανεύρεση εργασίας / απασχόλησης (15%), η κοινωνικοποίηση (14%) και η ανεύρεση συντρόφου (4%).

ΤΕΥΧΟΣ 671

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ