Skip to main content
10 February 2025 06:47

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση της Palowise

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση της Palowise με τίτλο «Μετατρέποντας τον θόρυβο σε ευκαιρία στην εποχή του ΑΙ», η οποία έλαβε χώρα την Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου στον χώρο EGG Hub της Eurobank, στο Μοσχάτο. Στην εκδήλωση ανακοινώθηκε και επίσημα η συνεργασία της εταιρείας με τον διεθνούς φήμης στρατηγικό σύμβουλο σε θέματα επικοινωνίας και marketing, κου Ajay Khari.

Ο κος Ajay Khari, κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, μοιράστηκε τη βαθιά γνώση και την πολυετή του εμπειρία γύρω από τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη στο marketing και την επικοινωνία. Στην ομιλία του ανέδειξε τις νέες τάσεις και εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο marketing, εστιάζοντας μεταξύ άλλων και στη δυναμική της βιωσιμότητας ως ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για το μέλλον. Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ ανθρώπινου και τεχνολογικού κεφαλαίου, προσεγγίζοντας το θέμα ως βασική στρατηγική επένδυση για τις εταιρείες. Σε δήλωσή του για την εκδήλωση ανέφερε: «Είναι μεγάλη μου χαρά να συνεργάζομαι με την Palowise σε μια εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις δυνατότητες του marketing. Μαζί, θα επιδιώξουμε να βοηθήσουμε τις εταιρείες με αναλύσεις και insights, ώστε να ξεχωρίσουν σε έναν διαρκώς εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο». Η εκδήλωση περιλάμβανε, επίσης, παρουσιάσεις από τρεις πελάτες της Palowise από διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, οι οποίοι ανέδειξαν την αξία της συνεργασίας τους με την εταιρεία:

• Ο κος Στέφανος Φαλκονάκης, Marketing Leader της Interamerican Group, μίλησε για την αξιοποίηση της ανάλυσης των δεδομένων web & social media στη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη και στη δημιουργία επιτυχημένων στρατηγικών επικοινωνίας.

• Η κα Σοφία Ρεγκούκου, Head of Social and Advocacy της L’Oréal, εξήγησε πώς η Palowise υποστηρίζει την αξιολόγηση των influencers και την επιλογή των μελλοντικών συνεργασιών της εταιρείας.

• Η κα Ελένη Στεφανίδου, Corporate Affairs & ESG Manager της Nestlé, και ο κος Πάνος Μήλιας, Digital Acceleration Manager της Nestlé, παρουσίασαν πώς η υπηρεσία alerting της Palowise βοηθά στην άμεση αντιμετώπιση ψηφιακών κρίσεων.

ΤΕΥΧΟΣ 670

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ