Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Προχωράει ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Ομίλου Σφακιανάκη
Ο Όμιλος Σφακιανάκη ξεκίνησε από την άνοιξη του 2024 τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε όλες τις εταιρείες του Ομίλου, με στόχο τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών του και την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών και των εργαζομένων του. Ο Όμιλος αξιοποιεί υπερσύγχρονες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI), προηγμένα εργαλεία CRM και αναβαθμίσεις εμπειρίας χρήστη (CX), επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρά με τους πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές και εργαζόμενους του.
Στον Όμιλο Σφακιανάκη, βρίσκεται σε εξέλιξη έργο υλοποίησης CRM με ενσωματωμένες λειτουργικότητες DMS, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια καινοτόμα ενιαία πλατφόρμα λειτουργίας, όλων των δραστηριοτήτων του Ομίλου, αναβαθμίζοντας σημαντικά την εμπειρία χρήσης των υπαλλήλων και των πελατών και μειώνοντας δραστικά τον χρόνο εξυπηρέτησης και λειτουργίας όλων των ροών εργασίας. Στα σημεία διεπαφής πελατών και εξυπηρέτησης πελατείας (web Sites, Contact Centers) βρίσκεται σε εξέλιξη καινοτόμο έργο με χρήση τεχνολογίας Google Natural Language AI σε φωνητική πύλη IVR και Chat Bot με λογική AI platform interoperability. Οι τεχνολογίες θα αυτοματοποιήσουν μεγάλο πλήθος εργασιών στην λογική αυτό-εξυπηρέτησης των πελατών από την πλατφόρμα AI σε εργασίες όπως, κλείσιμο ραντεβού για Service, test drive και άλλες πολλές συναλλαγές μεταξύ πελάτη και Ομίλου.
Σκοπός του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου Σφακιανάκη, ο οποίος είναι ήδη στη δεύτερη φάση του, είναι η δημιουργία ενός ψηφιακού οικοσυστήματος που δίνει έμφαση στην αποτελεσματικότητα και την καινοτομία, με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά εμπειρίας χρήσης και με στόχο τη διασφάλιση της παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σε κάθε σημείο επαφής με τους πελάτες του Ομίλου.