Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
ServiceNow για τον ΔΕΣΦΑ από την SingularLogic
Η SingularLogic ολοκλήρωσε με επιτυχία το έργο Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής – ITSM για τον ΔΕΣΦΑ Α.Ε., αξιοποιώντας τις δυνατότητες της πλατφόρμας ServiceNow. Ο ΔΕΣΦΑ είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία, διαχείριση, συντήρηση και ανάπτυξη του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου και των διασυνδέσεών του, εστιάζοντας στην τεχνική αρτιότητα, την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των υποδομών που διαχειρίζεται. Αποτελεί μία κρίσιμη υποδομή για τη χώρα και την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, παρέχοντας τις υπηρεσίες του με συνέπεια για βέλτιστη και διαφανή εξυπηρέτηση, ασφάλεια εφοδιασμού, αξιοπιστία και επάρκεια.
Με την υλοποίηση της πλατφόρμας ServiceNow, η οποία πρωτοπορεί στην ψηφιοποίηση και αυτοματοποίηση των ροών εργασίας και στην ενοποίηση διαδικασιών, ο ΔΕΣΦΑ εκσυγχρόνισε τις υπηρεσίες πληροφορικής που παρέχει στους εργαζόμενους, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία των χρηστών. Oι χρήστες του ΔΕΣΦΑ απολαμβάνουν ένα σύγχρονο και ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης IT υπηρεσιών στο Cloud, όπου μέσω αυτοματοποιημένων ροών εργασίας επιτυγχάνεται ταχύτερη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση σε αιτήματα και περιστατικά, ελαχιστοποιώντας τις απρόβλεπτες διακοπές στην εργασία τους, λόγω τεχνικών θεμάτων.