Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Η Cardlink πραγματοποίησε το Retail Innovation Hub Summit 2024
H Cardlink διοργάνωσε επιτυχώς το δεύτερο Retail Innovation Hub Summit event σε συνεργασία με το Found.ation. Η εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου στον Πολυχώρο Atraktos, πλαισιώθηκε από παρουσιάσεις και συζητήσεις που υλοποιήθηκαν με στόχο την προώθηση της καινοτομίας σε όλο τον κλάδο του λιανεμπορίου.
Το Summit πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Retail Innovation Hub (RIH), μιας πρωτοβουλίας της Cardlink, a Worldline brand, με στρατηγικό συνεργάτη το Found.ation. Το RIH είναι ένα ανοιχτό πρόγραμμα καινοτομίας που βασικό στόχο έχει να φέρει σε επαφή ειδικούς του λιανεμπορίου, νεοφυείς επιχειρήσεις και εταιρείες τεχνολογίας για να διαμορφώσουν από κοινού το μέλλον του retail στην ψηφιακή εποχή.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με την τοποθέτηση του κου Ιωάννη Κιτιξή, Country Head & Managing Director της Worldline στην Ελλάδα, ο οποίος τόνισε τη διαχρονική δέσμευση της εταιρείας να προάγει την καινοτομία. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «η Worldline είναι θερμός υποστηρικτής της ανοικτής καινοτομίας και ενθαρρύνει τη συνεργασία σε όλο το οικοσύστημα πληρωμών. Ως εκ τούτου, η Worldline επενδύει περισσότερα από 250 εκατ. στην έρευνα και ανάπτυξη σε ετήσια βάση. Στην Ελλάδα, η πρωτοβουλία Retail Innovation Hub αποτελεί παράδειγμα της σταθερής δέσμευσής μας να επαναπροσδιορίζουμε το οικοσύστημα πληρωμών μέσω στρατηγικών συνεργασιών και πρωτοποριακών λύσεων».
Στο πλαίσιο του 2ου Retail Innovation Hub Summit, παρουσιάστηκε επίσης η ετήσια έρευνα του Retail Innovation Hub 2024 από τον κο Γιάννη Κορδώνη, Solutions & Innovation Manager της Cardlink, a Worldline brand. Η έκθεση παρέχει μια σε βάθος ανάλυση των τάσεων στον κόσμο του retail, προσφέροντας πληροφορίες για τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις ευκαιρίες της αγοράς. Παράλληλα, αποτελεί έναν χρήσιμο οδηγό που υπογραμμίζει τόσο τις προκλήσεις όσο και τις ευκαιρίες που επιφέρει η καινοτομία στο λιανεμπόριο.