Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

27 September 2024 05:41

Αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πολιτών του ΕΣΥ

Εκδόθηκε κοινή ανακοίνωση από τα Γραφεία Τύπου των Υπουργείων Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών και Υγείας, όπου αναφέρει ότι το έργο Ανάπτυξη και Λειτουργία Μηχανισμού Συντονισμού, Πλοήγησης και Πολυκαναλικής Εξυπηρέτησης του Υπουργείου Υγείας, με συνολική δημόσια δαπάνη 35.464.000 ευρώ, εντάσσεται στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Ο στόχος του προγράμματος είναι ο περαιτέρω ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΣΥ και η αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πολιτών, μέσα από ένα ενιαίο πολυκαναλικό σύστημα που θα αποτελέσει κόμβο συντονισμού, συλλογής και μεταβίβασης πληροφορίας για δομές και υπηρεσίες υγείας.

Μεταξύ άλλων, προβλέπεται η δημιουργία ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης, κεντρική ενιαία εφαρμογή λήψης και διαχείρισης αιτημάτων, μηχανισμός συντονισμού ομάδων καθοδήγησης των ληπτών υπηρεσιών υγείας, σύγχρονα κανάλια εξυπηρέτησης, διεξαγωγή ερευνών ικανοποίησης κοινού, υπηρεσίες συμβούλου για την ποιοτική αξιολόγηση μέσω μετρήσεων απόδοσης, για τη συνεχή βελτίωση του μηχανισμού εξυπηρέτησης, καθώς και μέτρα προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

Ο Υπουργός Υγείας, κος Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΣΥ είναι μια πραγματική τομή σε ένα πολύπαθο ΕΣΥ, που καλείται να συμβαδίσει με τις σύγχρονες απαιτήσεις και προκλήσεις στον χώρο της Υγείας. Η διασύνδεση online με σύγχρονα κανάλια εξυπηρέτησης, αποτελεί εχέγγυο για μια νέα πραγματικότητα, διαμορφώνοντας ένα αποδοτικό σύστημα υγείας με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών, την καλύτερη διαχείριση της περίθαλψης και την αποτύπωση τυχόν αδυναμιών του συστήματος, ώστε αυτές να αντιμετωπίζονται άμεσα, χωρίς καθυστερήσεις και παρερμηνείες».

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κος Νίκος Παπαθανάσης, υπογράμμισε: «Ενισχύουμε το ΕΣΥ, μέσα από συνεχείς παρεμβάσεις σε υποδομές, λειτουργίες και ανθρώπινο δυναμικό, στις οποίες συγκαταλέγονται η αναβάθμιση δεκάδων δημόσιων νοσοκομείων και κέντρων υγείας σε ολόκληρη την Επικράτεια, καθώς και η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών, που προσφέρονται καθημερινά στους συμπολίτες μας».

ΤΕΥΧΟΣ 586

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ