Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

5 September 2024 05:49

Πώς κινήθηκαν οι καταναλωτές τoυ Skroutz το φετινό καλοκαίρι

To Skroutz κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών για την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων του 2024 στο Skroutz Marketplace. Κατά τη διάρκεια των φετινών εκπτώσεων, η μέση τιμή του καλαθιού για τις αγορές μέσω Skroutz κυμάνθηκε στα 48 ευρώ, σημειώνοντας μικρή μείωση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο εκπτώσεων του 2023 κατά ένα ευρώ.

Όπως και πέρυσι, οι κατηγορίες στις οποίες σημειώθηκαν οι περισσότερες πωλήσεις ήταν οι Υγεία και Ομορφιά, Σπίτι – Κήπος, Τεχνολογία, Μόδα και Αγορές Supermarket, ενώ οι κατηγορίες με τα υψηλότερα ποσοστά έκπτωσης κατά μέσο όρο ήταν οι Επαγγελματικά B2B (13,45%), Μόδα (13%), Σπίτι – Κήπος (12,45%) και αγορές supermarket (11,4%). Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσοστό των εκπτώσεων κατά μέσο όρο ανά κατηγορία κυμάνθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με πέρυσι (κοντά στο 10%) και για τις δύο περιόδους.

Αυξημένος ήταν ο αριθμός των χρηστών που επωφελήθηκαν και από τις ειδικές προσφορές Plus Deals, οι οποίες ίσχυαν και την περίοδο των εκπτώσεων.

Στο ίδιο μοτίβο αυξητικής τάσης και τα στοιχεία που αφορούν στις αγορές που έγιναν, χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» του Skroutz, γεγονός που δείχνει ότι το πρόγραμμα έχει μεγάλη απήχηση στους καταναλωτές. Το 21,83% των χρηστών που έκαναν αγορές με έκπτωση κατά την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων 2024 αξιοποίησε το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους», αυξημένο κατά 3,36% σε σύγκριση με την περσινή περίοδο.

ΤΕΥΧΟΣ 570

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ