Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
94% των χρηστών του διαδικτύου πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές μηνιαίως
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Kantar Sifo για λογαριασμό του Ομίλου Nexi, το 94% των χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές μηνιαίως. Για την Ελλάδα, συμμετείχαν 1.528 χρήστες του διαδικτύου ηλικίας 18 έως 79 ετών, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για τη συμπεριφορά και τις τάσεις των καταναλωτών.
Τα ευρήματα σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες και τις δαπάνες στο ηλεκτρονικό εμπόριο δείχνουν επίσης ότι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν εμφανή προτίμηση στα φυσικά αγαθά: Περίπου το 50% των συνολικών δαπανών αφιερώνεται στην επίπλωση των σπιτιών, στην αγορά ρούχων, παπουτσιών και ειδών διατροφής, συνολικού ύψους 17,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι υπόλοιπες δαπάνες κατανέμονται σε 19% για υπηρεσίες και 31% για ταξίδια, με το 56% να πραγματοποιεί πληρωμές με κάρτα.
Επιπλέον, η Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2023 για την Ελλάδα, δείχνει ότι σχεδόν οι μισοί Έλληνες καταναλωτές (49%) προτιμούν να κάνουν αγορές από εγχώρια ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι λόγοι για αυτό είναι: H τιμή αποτελεί σημαντικό κομμάτι της αγοραστικής εμπειρίας (72%), σε συνδυασμό με τις προνομιακές επιλογές παράδοσης (39%) και την προτίμηση για την υποστήριξη μικρών / τοπικών επιχειρήσεων (30%). Η τελευταία τάση έχει γίνει ακόμη πιο έντονη με τη συνεχιζόμενη παγκοσμιοποίηση, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν μια ισορροπία ανάμεσα στην ευκολία που προσφέρουν οι παγκόσμιες αγορές και την αυθεντικότητα που χαρακτηρίζει τις τοπικές, προσφέροντας ατελείωτες ευκαιρίες για την προώθηση του τοπικού εμπορίου.