Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Ο CEO της LG πραγματοποίησε επίσκεψη στις ΗΠΑ
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics, κος William Cho, πραγματοποίησε επίσκεψη στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στις ΗΠΑ, ο κος Cho επικεντρώθηκε σε καίρια ζητήματα, όπως η προσέλκυση ταλέντων τεχνητής νοημοσύνης υψηλού επιπέδου, η παρουσίαση του οράματος και της στρατηγικής της εταιρείας σε παγκόσμιους επενδυτές και η συμμετοχή του στο MS CEO Summit.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, ο Cho είχε συζητήσεις σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη που έχει πρόσφατα αναδειχθεί ως κρίσιμο σημείο καμπής στον κλάδο. Ετησίως, η LG εισάγει στην αγορά περίπου 100 εκατομμύρια προϊόντα. Δεδομένου ότι η διάρκεια ζωής των προϊόντων είναι επτά χρόνια, υπολογίζεται ότι σχεδόν 700 εκατομμύρια προϊόντα LG χρησιμοποιούνται σήμερα παγκοσμίως.
Ο Cho ήταν οικοδεσπότης σε ένα τεχνολογικό συνέδριο στο Cupertino της Καλιφόρνια. Στους βασικούς συμμετέχοντες περιλαμβάνονταν η διοικητική ομάδα του AI Lab της LG και στελέχη από διάφορες επιχειρήσεις της LG, όπως ο Park Hyoung-sei, Πρόεδρος της LG Home Entertainment Company κ.ά. Στο συνέδριο συμμετείχαν επίσης πολλοί ειδικοί σε θέματα τεχνητής νοημοσύνης που εργάζονται σε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας και startups στο Bay Area, καθώς και ερευνητές από φημισμένα πανεπιστήμια της Βόρειας Αμερικής. Το συνέδριο επικεντρώθηκε σε συζητήσεις σχετικά με το όραμα της εταιρείας, τη στρατηγική Έρευνας και Ανάπτυξης και τη μελλοντική πορεία της τεχνολογίας AI.
Επίσης, παρείχε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το όραμα «Affectionate Intelligence» της LG για την τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος στη CES 2024. Ο Cho υπογράμμισε ότι «η τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει βασικά να χρησιμοποιείται για να φροντίζει και να κατανοεί τους πελάτες, να παρέχει απτά οφέλη και να βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη», μια αντίληψη που βρήκε βαθιά απήχηση στους παρευρισκόμενους.
«Η LG αλλάζει και από παγκόσμιος ηγέτης στις οικιακές συσκευές και τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, μετατρέπεται σε μια “Smart Life Solution Company”, που επεκτείνει και διασυνδέει διάφορους τομείς και εμπειρίες των πελατών». Και πρόσθεσε: «Οραματίζομαι να συνεργαζόμαστε για να επαναπροσδιορίσουμε τα όνειρα, καθώς αναλαμβάνουμε τολμηρά εγχειρήματα, τροφοδοτούμενοι από την αισιοδοξία για ένα λαμπρότερο μέλλον και μια καλύτερη ζωή».