Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Το SEO αυξάνει την επισκεψιμότητα ενός website
Η Search Magic ανακοινώνει τα αποτελέσματα της 1ης πανελλαδικής έρευνάς της με τίτλο Το SEO και η ελληνική αγορά. Με τη συμμετοχή 350 επαγγελματιών, με το 74% να προέρχονται από τους κλάδους του e-commerce, της επικοινωνίας και του marketing, η έρευνα αποκάλυψε σημαντικές πτυχές σχετικά με την αντίληψη και τη χρήση του SEO στην ελληνική αγορά.
Το 69% όσων συμμετείχαν στην έρευνα θεωρούν πως το SEO είναι απαραίτητο για τη λειτουργία ενός website, ενώ το 25% πιστεύει πως είναι αρκετά σημαντικό. Τα παραπάνω αποτελέσματα, που αγγίζουν σχεδόν το σύνολο των συμμετεχόντων, αναδεικνύουν ότι το κοινό γνωρίζει πως το SEO αποτελεί παράγοντα εξέχουσας σημασίας για την επιτυχία ενός website.
Μία εξίσου σημαντική πληροφορία αποτελεί το γεγονός πως πάνω από τους μισούς συμμετέχοντες έχουν χρησιμοποιήσει κάποιο tool ή υπηρεσία SEO. Πιο συγκεκριμένα, το 39% όσων απάντησαν στην έρευνα έχουν χρησιμοποιήσει κάποιο SEO tool, ενώ το 12% έχει χρησιμοποιήσει κάποια υπηρεσία. Υψηλό, ωστόσο – της τάξεως του 33% – είναι το ποσοστό όσων δεν έχουν κάνει καθόλου χρήση ενός tool ή κάποιας υπηρεσίας SEO.
Στην ερώτηση σχετικά με τον τρόπο που το SEO μπορεί να βοηθήσει ένα e-commerce site, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν περισσότερες από μία απαντήσεις. H δημοφιλέστερη, ωστόσο, σύμφωνα με περισσότερους από τους μισούς συμμετέχοντες, είναι πως το SEO βοηθά στην αύξηση της επισκεψιμότητας. Η δεύτερη δημοφιλέστερη απάντηση, με ποσοστό 43%, είναι πως αυξάνει την προβολή της σελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Η απάντηση «Αυξάνοντας τις πωλήσεις» συγκεντρώνει επίσης ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό, στο 40%.
Ιδιάζουσας σημασίας και κάτι που πρέπει να τονιστεί, είναι το γεγονός πως σε ποσοστό 35% οι συμμετέχοντες απάντησαν «Όλα τα παραπάνω», κάτι το οποίο καταδεικνύει πως το κοινό αντιλαμβάνεται τη σημασία του SEO στην κάλυψη όλων των αναγκών ενός e-commerce store, καθώς βοηθά τόσο στην αύξηση της επισκεψιμότητας όσο και της προβολής, των πωλήσεων και της ενίσχυσης του design.
Οι δημοφιλέστερες απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση, με ίδια ακριβώς ποσοστά, αφορούσαν στο περιεχόμενο του website και στις λέξεις-κλειδί, τα οποία – σύμφωνα με το 78% του κοινού – αποτελούν τους βασικότερους παράγοντες που θα βοηθήσουν στην επίτευξη υψηλών αποτελεσμάτων. Οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να προβούν σε περισσότερες από μία επιλογές και σε αυτήν την ερώτηση. Έτσι, στη συνέχεια ακολούθησε με ποσοστό 70% η «δομή του website», έπειτα με ποσοστό 66% η ταχύτητα της σελίδας, τα internal και external links με ποσοστά 59% και 58% αντίστοιχα και, τέλος, η μορφή του URL με ποσοστό 55%.