Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Η GCC Hellas διακρίνεται για το CX
Η GCC Hellas, εταιρεία στον χώρο της τεχνολογίας, ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη μεταξύ 200+ συνεργατών, καταγράφει εξαιρετικά υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, η διάκριση αυτή αποτελεί ισχυρή ένδειξη ότι οι πελάτες της GCC Hellas έχουν αποκομίσει θετική εμπειρία από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους παρέχονται, γεγονός που ενισχύει περαιτέρω το κύρος της εταιρείας στον τομέα της τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα, σε πρόσφατη αξιολόγηση από τους πελάτες της, η GCC Hellas έλαβε εξαιρετικές βαθμολογίες σε σημαντικούς τομείς, γεγονός που επιβεβαιώνει τη σταθερή δέσμευσή της στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και λύσεων.
Οι υψηλά βαθμολογούμενοι παράγοντες στην ικανοποίηση των πελατών, όπως αυτοί προκύπτουν από την έρευνα, καταδεικνύουν τη σημασία που δίνει η εταιρεία στην άμεση ανταπόκριση των αναγκών που προκύπτουν στους πελάτες της. Η υψηλή βαθμολογία των 9,33 βαθμών στην κλίμακα των 10 επιβεβαιώνει την υψηλή προσήλωση της GCC στο να κατανοεί τις εκάστοτε ανάγκες και προτεραιότητές τους. Επίσης, ο επαγγελματισμός των στελεχών πωλήσεων ‒ που αξιολογήθηκε με βαθμολογία 9,44 ‒ και ο γρήγορος χρόνος ανταπόκρισης στα αιτήματα των πελατών, υπογραμμίζουν τη σημασία της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης και της άμεσης ανταπόκρισης στις επικοινωνίες.
Η υψηλή τεχνογνωσία της εταιρείας, με βαθμολογία 9,37, η αξιόπιστη υποστήριξη στον σχεδιασμό λύσεων, και η αριστεία των προϊόντων, με βαθμολογία 9,55, καταδεικνύουν ότι η GCC ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες των πελατών της σε ό,τι αφορά την τεχνολογική απόδοση και την καινοτομία.
Η συνολική ικανοποίηση των συνεργατών από τη συνεργασία με την GCC Hellas φτάνει το εντυπωσιακό, παγκόσμιας κλάσης δείκτη, 85, του NPS (Net Promoter Score), αποτέλεσμα που αποτυπώνει με σαφήνεια την εμπιστοσύνη και τη στήριξη των πελατών της. To Net Promoter Score (NPS) αποτελεί ένα επιστημονικό εργαλείο, που χρησιμοποιείται για να αποτυπώσει την εμπιστοσύνη και την ικανοποίηση των πελατών μιας εταιρείας ή ενός brand. Ο τρόπος μέτρησης του NPS βασίζεται στην ερώτηση: «Πόσο πιθανό είναι να προτείνετε την εταιρεία μας σε έναν φίλο ή συνεργάτη;». Σύμφωνα με το εργαλείο επιστημονικής ανάλυσης, βαθμολογία πάνω από 70 θεωρείται «παγκόσμιας κλάσης».
«Η GCC Hellas δεσμεύεται να συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και ευχαριστεί τους πελάτες της για τη συνεχή τους υποστήριξη και εμπιστοσύνη», ανέφερε σχετικά ο κύριος Γιώργος Κωνσταντίνου, Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GCC Hellas.