Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Eταιρείες απαγορεύουν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη
Της Ελένης Μιχαηλίδου
Περισσότεροι από το ένα τέταρτο (27%) των οργανισμών έχουν απαγορεύσει τη χρήση γενετικής τεχνητής νοημοσύνης (Gen AI) στο εργατικό τους δυναμικό λόγω κινδύνων για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και την ασφάλεια των δεδομένων, τουλάχιστον προσωρινά, σύμφωνα με μελέτη συγκριτικής αξιολόγησης δεδομένων της Cisco 2024.
Ακόμα, όπως φαίνεται, η πλειονότητα των οργανισμών έχουν επίσης θεσπίσει ελέγχους σε αυτά τα εργαλεία. Σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) έχουν θεσπίσει περιορισμούς σχετικά με τα δεδομένα που μπορούν να εισαχθούν και το 61% έχει θέσει όρια στα εργαλεία Gen AI που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους υπαλλήλους.
Παρά τους περιορισμούς αυτούς, πολλοί οργανισμοί παραδέχτηκαν ότι εισήγαγαν ευαίσθητα δεδομένα σε εφαρμογές παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης. Αυτό περιελάμβανε πληροφορίες για εσωτερικές διαδικασίες (62%), ονόματα ή πληροφορίες εργαζομένων (45%), μη δημόσιες πληροφορίες για την εταιρεία (42%) και ονόματα ή πληροφορίες πελατών (38%).
Οι περισσότεροι ερωτηθέντες (92%) θεώρησαν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη ως μία θεμελιωδώς διαφορετική τεχνολογία με νέες προκλήσεις και ανησυχίες που απαιτούν νέες τεχνικές για τη διαχείριση δεδομένων και κινδύνου.
Οι μεγαλύτερες ανησυχίες που αναφέρθηκαν ήταν ότι αυτά τα εργαλεία θα μπορούσαν να βλάψουν τα νομικά και πνευματικά δικαιώματα του οργανισμού (69%), οι πληροφορίες που καταχωρίστηκαν θα μπορούσαν να κοινοποιηθούν δημόσια ή με ανταγωνιστές (68%) και ότι οι πληροφορίες που επιστρέφουν στον χρήστη μπορεί να είναι εσφαλμένες ( 68%).
Μέσα σε αυτά τα ζητήματα, το 91% των επαγγελματιών ασφάλειας και απορρήτου αναγνώρισαν ότι πρέπει να κάνουν περισσότερα για να καθησυχάσουν τους πελάτες σχετικά με τη χρήση των δεδομένων τους με την τεχνητή νοημοσύνη.