Skip to main content
22 January 2024 06:43

No1 brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο η Telekom

H Telekom, στον όμιλο της οποίας είναι μέλος η Cosmote, αποτελεί το πολυτιμότερο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο και το κορυφαίο brand στην Ευρώπη σύμφωνα με τη μελέτη Brand Finance Global 500, που δημοσιεύτηκε από το βρετανικό ινστιτούτο έρευνας αγοράς Brand Finance, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός.

Κερδίζοντας δύο θέσεις σε σχέση με πέρυσι, το brand «T» βρίσκεται στην ένατη θέση ανάμεσα στα δέκα πολυτιμότερα brands στον κόσμο, αποτελώντας τη μοναδική ευρωπαϊκή εταιρεία στο top 10 της παγκόσμιας κατάταξης.

Η νέα, διεθνής αναγνώριση του brand «T», προσδίδει ακόμα μεγαλύτερη δυναμική στην COSMOTE, αντικατοπτρίζοντας την ποιότητα των υπηρεσιών που απολαμβάνουν εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η επιτυχημένη απόδοση της Telekom βασίζεται στην τρέχουσα αξία του brand της, την υψηλότερη στην ιστορία του ομίλου, η οποία ανήλθε στα 73,3 δισ. δολάρια, έχοντας αυξηθεί κατά 17% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και 84% από το 2020.

Η ικανοποίηση του πελάτη δίνει στο brand ακόμη μεγαλύτερη δυναμική: Η Brand Finance αποδίδει αυτή τη σημαντική αύξηση στην αξία του brand του ομίλου Telekom στην οικονομική και τεχνολογική του ανάπτυξη. Η Telekom συνεχίζει να έχει εξαιρετική απόδοση σε τομείς, όπως οι βιώσιμες επενδύσεις σε ποιότητα δικτύου, οι ψηφιακές τεχνολογίες και η εμπειρία πελάτη. Σύμφωνα με τη μελέτη, η εξαιρετική ποιότητα δικτύου της Telekom παίζει αποφασιστικό ρόλο όσον αφορά στην απόκτηση και τη διατήρηση πελατών – τόσο στην Ευρώπη όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η βαθμολογία του brand έχει αυξηθεί από 79 σε 83 στους 100 βαθμούς, που σημαίνει ότι έχει βελτιωθεί από βαθμολογία AA+ σε AAA-. Η σταθερή παγκόσμια παρουσία του brand επέτρεψε στην Telekom να ενισχύσει περαιτέρω την εικόνα της ως παγκόσμιου παίκτη. Οι παράγοντες αυτοί, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών, έδωσαν στο brand επιπλέον ώθηση.

Η θετική εικόνα της Telekom παγκοσμίως επιβεβαιώνεται και από άλλες έρευνες, όπως η Kantar BrandZ “Most Valuable Global Brands”, αναγνωρίζοντας την επιτυχία της παγκόσμιας στρατηγικής της. Το νέο σλόγκαν του brand “Connecting your world” είναι το πρόσφατο στοιχείο με το οποίο η Telekom ευθυγραμμίζει με συνέπεια την παγκόσμια brand στρατηγική της.

Τεύχος 431

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ